نفت تهران با شکست دو بر صفر مقابل الجیش قطر، از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازماند. با این‌که در طول چند روز گذشته از نفت تهران حمایت زیادی شد و خیلی‌ها از هواداران خواستند که برای دیدن مسابقه نفت به ورزشگاه بروند، اما در عمل اتفاق خاصی رخ نداد و تنها حدود 2000 نفر به ورزشگاه رفتند. با این حال نفت به خاطر برخوردار بودن از امتیاز میزبانی، با روحیه‌ای بالاتر از حریف وارد زمین شد. نفتی‌ها در نیمه اول خوب کار کردند و عملکرد آنها بهتر از حریف بود، اما با این حال نیمه اول مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم اما یک اتفاق کافی بود تا برنامه‌های نفت به هم بریزد. در دقیقه 64 عبدالرزاق حمدالله دروازه نفت را باز کرد و الجیش قطر جلو افتاد.
کد خبر: ۸۸۰۶۹۷

پس از آن نفتی‌ها برای باز کردن دروازه حریف خیلی تلاش کردند، اما این تلاش‌ها بی‌ثمر بود و الجیش در دقیقه 95 توسط رومارینیو گل دوم را وارد دروازه نفت کرد تا امید شاگردان منصوریان برباد برود و تیم قطری به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کند.

بنیادکار حریف ذوب‌آهن شد

در مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دیروز تیم بنیادکار ازبکستان در خانه خود به مصاف الشباب امارات رفت و توانست با دو گل حریف را شکست دهد تا به مرحله گروهی راه یابد. بنیادکار در گروه دوم مسابقات با تیم‌های النصر عربستان، لخویای قطر و ذوب‌آهن همگروه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها