گروه موسیقی «دال» بعد از اجرای رسمی و موفق خود در تالار ایوان شمس، برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۲
گروه «دال» برای نخستین‌بار در جشنواره موسیقی فجر می‌نوازد

به گزارش جام جم نوا به نقل از روابط عمومی گروه «دال»، در این اجرا که 23 بهمن ماه ساعت 18 , 30 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، گروه موسیقی«دال» متشکل از امین هدایتی(خواننده)، شایان شکرابی(نوازنده پیانو)، آرش آذر(نوازنده بالابان و دودوک)، یزدان بهمنی و میلاد سعدی (نوازندگان سازهای کوبه‌ای)، آرین کشیشی (نوازنده گیتار بیس و کنترباس)، سالار غفاربجویی (نوازنده ویلنسل)، آرش کامور (نوازنده کمانچه) و غزل مهدوی (ترانه سرا) به روی صحنه می‌روند و قطعاتی چون شعری که زندگی‌ست، گذر اردیبهشت،شکوفه‌های زیتون، طعم شیرین خیال، هفت شهر، قصه، آوازم را می رقصیدی، لحظه ها را انتظارم، آن و بوم را اجرا خواهند کرد.

امسال برای اولین بار بخش موسیقی تلفیقی به جشنواره موسیقی فجر اضافه شده که در این راستا گروه دال جز اولین اجراهای این بخش محسوب می شود.

«دال» با رویکرد امروزی و با سبک تلفیقی در اسفندماه 1392 شکل گرفت و اولین قطعۀ خود را در ابتدای فروردین 93 با نام «آوازم را می‌رقصیدی» در فضای مجازی منتشر کرد.

این گروه اولین فعالیت رسمی خود را با موسیقی تیتراژ فیلم سینمایی «طعم شیرین خیال» به کارگردانی کمال تبریزی آغاز کرد که به نوعی ورود این گروه به فضای رسمی موسیقی محسوب می‌شود.

گروه موسیقی «دال» که نامش را از اول واژۀ دوستی گرفته، اولین کنسرت رسمی خود را 5 دیماه در تالار ایوان شمس برگزار کرد و به دنبال آن دومین اجرای خود را به جشنواره سی و یکم موسیقی فجر اختصاص داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها