کی‌روش پیگیر مطالباتش است

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی پس از بازگشت از تعطیلات و به فاصله چند روز بار دیگر به دیدار علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال رفت تا هماهنگی‌های لازم را برای برنامه‌های تیم ملی انجام دهد.
کد خبر: ۸۷۹۶۷۳

کی‌روش که روز سه‌شنبه هفته گذشته پس از دو ماه مرخصی به ایران بازگشت در شرایطی روز چهارشنبه با حضور در فدراسیون فوتبال با علی کفاشیان دیدار و پس از این دیدار تاکید کرد که مقطع فعلی زمان مناسبی برای تمرکز روی مسابقات لیگ است، زیرا این رقابت‌ها در ماه‌های گذشته بارها با وقفه مواجه شده است. هر چند کی‌روش درباره تیم ملی حرفی به زبان نیاورد، اما در نشست روز چهارشنبه برنامه‌های تیم ملی و امکانات مورد نیاز را به رئیس فدراسیون یادآور شده بود.

با وجود این دیروز کی‌روش برای دومین بار به دیدار کفاشیان رفت و تصریح کرد: باید بهترین امکانات در اختیار تیم ملی قرار بگیرد و خواستار آن شد تا هرچه سریع‌تر وضعیت زمین چمن کمپ تیم ملی به شرایط مطلوب و مناسب رسیده و تکلیف اسپانسر لباس تیم ملی نیز زودتر مشخص شود.

کی‌روش در حالی پیگیر آخرین شرایط فراهم آمدن امکانات مورد نظرش بود که او اصولا در طول زمان همکاری با تیم ملی ایران با این چالش مواجه بوده است و بارها این کمبود را به گوش مسئولان ورزش و مسئولان فدراسیون یادآور شده است؛ شرایطی که یکی دوبار او را تا مرز جدایی از تیم ملی ایران هم پیش برد.

او دو ماه پیش نیز پیش از رفتن به مرخصی فهرستی از امکانات مورد نیاز را روی میز کفاشیان قرار داد تا وقتی به تهران بازمی‌گردد، دیگر خبری از این دغدغه‌ها نباشد. با وجود این دیروز فارس در این خصوص نوشت: کی‌روش در جلسه 3 ساعته خود با کفاشیان پیگیر این مطالبات شد و این بار نیز با صراحت بیشتری از رئیس فدراسیون فوتبال سوال کرد که امکانات وعده‌ داده شده، چند درصد پیشرفت داشته و چه اندازه این وعده‌ها عملی شده است. ظاهرا هیچ‌کدام از این وعده‌ها و قول‌های مسئولان فدراسیون برای آماده‌سازی تیم ملی عملی نشده است، اما کفاشیان نیز توضیح داد که همه این برنامه‌ها در دست اجراست و در آینده‌ای نزدیک عملی خواهد شد.

دیروز علی کفاشیان درباره جلسه‌اش با کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: امروز صحبت‌های خوبی را مطرح کردیم. ان‌شا‌ء‌الله شرایطی را فراهم می‌کنیم که برای اسفند و فروردین بتوانیم رضایت کی‌روش را جلب کنیم. مطالبات او هم تقریبا پرداخت شده است. در جلسه سه ساعته‌ای که داشتیم، بحث و تبادل نظر کردیم و کی‌روش از خاطراتش برای ما تعریف کرد. کی‌روش فقط دو ماه در ایران نبود و ما نمی‌توانستیم در این مدت معجزه کنیم و امکانات را بهبود ببخشیم، اما بیماری کارلوس کی‌روش بهتر و خطر رفع شده است.

کفاشیان درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران هم بیا‌ن‌ کرد: با برخی گزینه‌ها در حال مکاتبه هستیم، اما دیدار دوستانه مقابل مقدونیه قطعی شده است، به دنبال این هستیم که بازی‌های تدارکاتی بیشتری فراهم کنیم.

او همچنین درباره احتمال برگزاری دیدار دوستانه ایران و آمریکا خاطر‌نشان کرد: هنوز هیچ درخواستی به دست ما نرسیده است، اما شرکت‌هایی در آنجا هستند که علاقه‌مندند بازی‌های چندجانبه برگزار کنند، اما ما هنوز هیچ تصمیمی درباره این که با آمریکا بازی کنیم، نگرفته‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها