مُبلّغ مشهور وهابی، در واکنش به حمله تروریستی روز جمعه به مسجد امام رضا (ع) در منطقه الاحساء در شرق عربستان، در اظهاراتی جنجالی گفت: این حمله، اولین نبوده و آخرین حمله نیز نخواهد بود!
کد خبر: ۸۷۷۳۸۵
حملات علیه شیعیان ادامه خواهد یافت

به گزارش جام جم آنلاین، " عبدالعزیز الفوزان " مُبلغ وهابی در اظهاراتی خصمانه، جمهوری اسلامی ایران را به اعلان جنگ علیه اسلام متهم کرد.

الفوزان درگفتگو با شبکه موسوم به "الرساله" که سیاست اختلاف افکنی میان مذاهب اسلامی را دنبال می کند، در اظهاراتی مغلطه آمیز با اشاره به انفجار تروریستی روز جمعه علیه مسجد امام رضا (ع) در منطقه الاحساء عربستان مدعی شد؛ مادامی که ایران علیه اسلام اعلام جنگ می کند، این حملات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی مدعی شد که این انفجارها هیچ ارتباطی به تحریک علمای وهابیت برای تکفیر دیگران و مباح شمردن خون آن ها ندارد و مشخص است که این حملات ضد شیعیان ادامه خواهد یافت.

این مُبلّغ وهابی در ادامه، پیروان اهل بیت -علیهم السلام- در عربستان که خشم خود را از حمایت آشکار مقامات سعودی از منحرفان و قاتلان اعلام کرده اند، تهدید کرد و به آنان درباره هر گونه اعتراض به این حملات هشدار داد و مدعی شد که هر نوع اعلام اعتراض، نشانه مزدوری برای خارجی ها قلمداد می شود.

حمله تروریستی روز جمعه (9 بهمن) به مسجد امام رضا (ع) در منطقه الاحساء در شرق عربستان، 5 شهید و 18 زخمی برجا گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها