فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: یک تن و 466 کیلوگرم تریاک با انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر در شهرستان های سراوان و خاش کشف شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۹
کشف 1.5 تن تریاک در سیستان وبلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند مسلح که قصد جا به جایی مقادیر زیادی مواد مخدر با استفاده از خودروهای تیزرو از نقاط مرزی به این شهرستان را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: با شناسایی اعضای این باند اقدامات تخصصی و عملیاتی پلیس برای دستگیری و کشف مواد مخدر آغاز شد که پس از حدود یک هفته تلاش شبانه روزی، شب گذشته ماموران در منطقه کوهک خودرو پژو 405 متعلق به اعضای این باند را شناسایی و با توقیف خودرو، دو نفر از اعضای این باند بزرگ را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران در ادامه این عملیات محل دپو مواد مخدر منتقل شده توسط این باند در منطقه کوهک را مورد شناسایی قرار دادند.

سردار رحیمی ادامه داد: ماموران در یک عملیات هماهنگ و منسجم پس از کنترل منطقه از محل مورد نظر بازرسی کرده و ضمن دستگیری سه نفر دیگر از اعضای این باند، موفق به کشف یک تن و 141 کیلو تریاک به همراه سه دستگاه بی سیم دستی و یک خودرو تویوتا متعلق به این باند شدند.

وی از اجرای یک عملیات موفق پلیسی شبانه دیگر در مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان خاش با اشراف اطلاعاتی دو خودرو تویوتا و پژو 405 متعلق به قاچاقچیان مسلح را در منطقه برهان آباد شناسایی و پس از درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ ضمن توقیف این خودروها، 325 کیلو تریاک را به همراه یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها