فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف ۲ تن مواد مخدر در عملیات پلیسی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف دو تن و ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری دو قاچاقچی سابقه دار طی دو عملیات در شب گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۵۳۷
کشف ۲ تن مواد مخدر در عملیات پلیسی

سردار حسین رحیمی گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سوران و سراوان از جابه جایی مقادیر متنابهی مواد مخدر از نقاط مرزی به مقصد این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پس از چند هفته اقدام های متعدد تخصصی و فنی،شب گذشته در محور فرعی شهرستان سوران،خودرو تویوتا حامل مواد مخدر متعلق به اعضای این باند را شناسایی کرده و آن را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه سوداگران مرگ به محض مشاهده مأموران به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند، ادامه داد: در این درگیری ماموران موفق به دستگیری یکی از قاچاقچیان به همراه یک قبضه سلاح کلاش شدند.

به گفته وی، در این عملیات یک تن و ۲۰۴ کیلوگرم تریاک و ۲۶ کیلوگرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اجرای یک عملیات موفق پلیس در برخورد با باندهای مواد مخدر خبر داد و به مهر گفت: در این عملیات شبانه، مأموران انتظامی شهرستان مهرستان با اشراف کامل اطلاعاتی در محور ایرافشان یک دستگاه خودرو تویوتا حامل مواد مخدر را شناسایی و توقیف کردند.

سردار رحیمی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار در این عملیات گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو ، ۸۸۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها