محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در جریان سفری به قم، با تعدادی از مراجع تقلید دیدار کرد.
کد خبر: ۸۶۸۸۷۳

آیت‌الله مکارم‌شیرازی در این دیدار گفت: ایجاد امنیت اقتصادی و سیاسی در کشور باعث می‌شود که بخش خصوصی و مردم در عرصه اقتصاد فعال شده و رونق اقتصادی را رقم بزنند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، آیت‌الله شبیری‌زنجانی نیز در دیدار رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بر ضرورت تلاش برای تقویت وحدت، همدلی و انسجام ملی در کشور تاکید کردند. آیت‌الله جوادی‌آملی نیز توصیه کرد: دولتمردان در برابر هجمه‌ها و ناملایمات صبور باشند. وی افزود: تقویت ایران دوستی، همگرایی و وحدت میان آحاد جامعه می‌تواند به پیشرفت و توسعه کشور منجر شود.

همچنین آیت‌الله موسوی‌اردبیلی در دیدار با رئیس دفتر رئیس‌جمهور، خواستار توجه ویژه دولت به مشکلات اقتصادی مردم به‌ویژه اقشار ضعیف جامعه شد. در همین رابطه آیت‌الله صافی‌گلپایگانی نیز گفت: باید با تدبیر و مدیریت صحیح، مشکلات اقتصادی را رفع و حل کنید به‌ویژه باید در برنامه‌ریزی‌ها اقشار محروم را در اولویت قرار دهید و طوری عمل کنید که مردم اثر خدمات و تلاش‌های شما را در اقتصاد احساس کنند. آیت‌الله نوری‌همدانی نیز از نهاوندیان خواست، دولت با واسطه‌گری و دلال بازی مقابله کند. آیت‌الله وحید‌خراسانی نیز گفت: اگر رضای خدا و امام زمان (عج) ملاک عمل باشد، همه تلاش‌ها مانند مذاکرات اخیر به ثمر خواهد نشست. آیت‌الله علوی‌گرگانی هم با قدردانی از تلاش‌های رئیس‌جمهور و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در مسیر دستیابی به توافق با قدرت‌های جهانی، گفتند: برجام مایه عزت و آبروی کشور شد. آیت‌الله جعفر سبحانی هم در این دیدار بر ضرورت اتحاد، انسجام و هوشیاری مسلمانان در برابر دشمنان تاکید کرد.

حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین سیدجواد شهرستانی، نماینده آیت‌الله سیستانی نیز در دیدار نهاوندیان گفت: باید امکانات و شرایط لازم برای مقابله با اقدامات گسترده در مسیر ایجاد جو اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی در جهان فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها