تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران در سومین روز مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل در منطقه آسیای مرکزی در بازی طلایی مغلوب قزاقستان شدند.
کد خبر: ۸۶۶۰۶۵
شکست تیم والیبال ساحلی ایران از قزاقستان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال ، مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل در منطقه آسیایی مرکزی قاره آسیا از روز جمعه آغاز شده و شب گذشته به پایان رسید. در سومین روز این رقابت ها تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران به مصاف نمایندگان قزاقستان رفتند و در بازی طلایی مغلوب این کشور شدند.

تیم ملی الف والیبال ساحلی (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) در دیدار با تیم الف قزاقستان دو بر یک مغلوب شد.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (صابر هوشمند و عباس پورعسگر) موفق به شکست دو بر یک تیم ب قزاقستان شد تا کار به بازی طلایی کشیده شود.

در دیدار سوم تیم ملی الف ایران به مصاف حریف قزاقستانی رفت و در ست اول مغلوب و در ست دوم به پیروزی رسید تا ست سوم تعیین کننده قهرمان این رقابتها باشد اما در امتیاز سوم ست سوم بهمن سالمی مصدوم شد و در نهایت ست سوم با امتیاز 15 بر 10 به سود قزاقستان به پایان رسید.

در نهایت قزاقستان قهرمان این مسابقات شد و مستقیم به مرحله سوم انتخابی المپیک در استرالیا راه یافت. پیش از این، رقابتهای مرحله مقدماتی چهار منطقه آسیا شامل غرب آسیا، شرق آسیا، جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه انجام شده بود و کشورهای قطر، ژاپن، اندونزی و استرالیا با کسب مقام قهرمانی به مرحله پایانی این رقابت ها صعود کردند.

والیبال ساحلی ایران نیز با کسب عنوان نایب قهرمانی منطقه آسیای مرکزی به مرحله دوم انتخابی در تایلند صعود کرد. در مسابقات انتخابی المپیک تایلند تیم های دوم و سوم پنج منطقه آسیا برای دو سهیمه مسابقات انتخابی استرالیا با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

ملی پوشان ایران را در مسابقات انتخابی منطقه آسیایی مرکزی در هند حمید موحدی و کامران ذوقی به عنوان مربی و سرپرست همراهی می کنند.

تیم های ملی والیبال ساحلی ایران عصر امروز شهر کوجی کوده در ایالت کرالا هند را به مقصد تهران ترک می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها