شوک آخر

امیر قلعه‌نویی آخرین تیر ترکش تراکتور‌سازی است. این تیم با وجود این که از بازیکنان بسیار خوبی سود می‌برد، هنوز نتوانسته است به اندازه ظرفیتی که در اختیار دارد، نتیجه بگیرد و در جایگاهی قرار دارد که شایسته این تیم نیست.
کد خبر: ۸۶۳۶۵۸
شوک آخر

مدیران تراکتورسازی برای آن‌که از این شرایط خارج شوند و بتوانند تیمشان را به شرایط عادی برگردانند، انواع و اقسام شوک را به تیمشان وارد کردند که هیچ کدام نتوانسته شرایط را برای این تیم عادی کند. حالا آنها آخرین تیر خود را رها کرده اند و از امیر قلعه‌نویی به عنوان شوک آخر به تیم استفاده کرده‌اند.

در بازی امروز، حضور امیرقلعه‌نویی برای هر دو تیم دارای حساسیت بالایی است. او سال‌ها سرمربی استقلال بوده و با این تیم خاطرات زیادی دارد و حالا هواداران استقلال او را روی نیمکت تیم رقیب می‌بینند، این مساله یکی از حساسیت‌های اصلی مسابقه محسوب می‌شود. نام قلعه‌نویی برای هواداران تراکتور هم این روزها حاشیه‌ساز شده است. عده‌ای از آنها در همان روز اول اعتراض خود را به حضور او نشان داده‌اند اما به نظر می‌رسد این حساسیت‌ها بعد از مسابقه، شکل دیگری به خود بگیرد. هواداران استقلال خوب می‌دانند که این قاعده و قانون فوتبال است و یک مربی گاهی مجبور می‌شود در مقابل تیم سابق خود بازی کند. این اولین بار نیست که قلعه‌نویی در مقابل این تیم قرار می‌گیرد، احتمالا آخرین بار هم نخواهد بود. هواداران تراکتور هم حالا خوب می‌دانند که قرارداد بسته شده و دیگر امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم است و از این پس نتیجه است که در جبهه‌گیری سکو‌های تراکتور در آینده نقش می‌پذیرد. به طور طبیعی آنچه برای هواداران تراکتور مهم است، نتیجه گرفتن تیمشان است و اگر امیر قلعه‌نویی بتواند، ظرفیت نهفته این تیم را بالقوه کند و این تیم را به جایگاه واقعی خود برساند، آن وقت با آغوش باز از سرمربی جدید خود استقبال می‌کنند.

بازی استقلال و تراکتورسازی، بازی انگیزه‌هاست. استقلال نمی‌خواهد صدر جدول را از دست بدهد و می‌خواهد نیم‌فصل اول را به عنوان صدرنشین پایان دهد. تراکتورسازی هم نمی‌خواهد این فرصت‌ها را به آسانی از دست بدهد و می‌خواهد در جدول رده‌بندی سیر صعودی داشته باشد. برای همین می‌شود به یک بازی خوب امیدوار بود و انتظار داشت اتفاقات این بازی به نفع فوتبال باشد.

علی سامره/بازیکن سابق استقلال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها