خط و نشان شورای صنفی نمایش برای سینماهای ناامن

سخنگوی شورای صنفی نمایش می‌گوید، اگر سینمایی ایمنی نداشته باشد،‌ مجوز فعالیت آن لغو می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۵۰۶

صحبت‌های غلامرضا فرجی را باید واکنش این شورا به اظهارات نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر دانست که پیش از این گفته بود برخی سالن‌های سینما در تهران
ایمنی لازم را ندارند.

فرجی به ایسنا گفته است: سینماها زیرنظر وزارت ارشاد اداره می‌شوند‌ و هر سالنی براساس مجوزی که از سوی کمیسیونی که متشکل از نمایندگان آتش‌نشانی، استانداری‌، فرمانداری ارشاد و... است،‌ بازبینی می‌شود. اگر سالنی ایمنی نداشته باشد‌، این کمیسیون مجوز باز ماندن و ادامه فعالیت آن را نمی‌دهد.

او خاطرنشان کرد: مجوز فعالیت سالن‌ها در کمیسیون خود وزارت ارشاد تصویب می‌شود و اگر دیدگاه‌هایی درباره بعضی مشکلات باشد‌، آنها این موضوع را اعلام می‌کنند و برطرف می‌شود.

فرجی درباره وضعیت پردیس‌های سینمایی نیز متذکر شد: پردیس‌ها در کانال خود شهرداری هستند و هر سالنی براساس پایان کاری که دارد، فعالیت می‌کند؛ بنابراین اگر مشکلی باشد‌، از طرف خود شهرداری حل می‌شود.

این در حالی است که بعضی از نمایندگان شورای شهر مطالبی را درباره ایمن نبودن بعضی از سالن‌ها و پردیس‌های سینمایی مطرح کرده‌اند. معصومه آباد، رئیس کمیته ایمنی و سلامت شورای شهر تهران چندی پیش در صحن علنی این شورا اعلام کرده بود آتش‌سوزی در پردیس سینمایی ملت اتفاق افتاده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها