تبهکاران

روی خط قتـل

در حالی که دستان آغشته به خونش را از میان میله‌های سلول بازداشتگاه بیرون آورده بود فریاد می‌زد که این روزها بدجور روی خط کشتن است، به همین دلیل دست کم 39 نفر را به قتل رسانده است!
کد خبر: ۸۵۸۵۰۸

تایگو هنریکه گومز دا روشا، محافظ امنیتی برزیلی است که از سال 2011 تا 2014 حداقل 39 انسان بیگناه از جمله 16 زن و بیش از 20 بی‌خانمان ‌ را با خونسردی تمام به قتل رساند.

وی در اعترافاتش اظهار کرد که در کودکی مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته است و با کشتن انسان‌ها انتقامش را از این دنیا خواهد گرفت.

دا روشا در مصاحبه‌ای با خبرنگار روزنامه سان گفت: «تا 11 سالگی، مثل همه کودکان دیگر زندگی نرمالی داشتم، اما‌ توسط یکی از همسایگانمان مورد تجاوز جنسی قرار گرفتم. پس از آن اتفاق وحشتناک، در زندگی احساسی جز ‌ پوچی نداشتم.

حس می‌کردم‌ از آن لحظه به بعد خشمی ریشه‌دار در وجودم روز به روز بزرگ‌تر می‌شود. به همین دلیل بی‌رویه شروع به خوردن مشروبات الکلی کردم. زمانی که به 22 سالگی رسیدم دیگر نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم.»

به گزارش نگهبانان سلول، دا روشا از زمانی که دستگیر شده، رفتار‌های عجیبی از خود بروز داده است. او به نگهبانان گفته که روی خط کشتن است و اگر اشکالی ندارد می‌خواهد دست به قتل زندانی سلول کناری بزند.

نگهبانان همچنین اظهار کردند که وی از زمان دستگیری تا به حال به‌هیچ‌وجه ثبات شخصیتی نداشته است‌. او یک شب حرف از قتل و جنایت می‌زند و شب دیگر اهل مطالعه شده و 40 مجله را در عرض یک روز از ابتدا تا انتها می‌خواند.

او این‌گونه ادامه داد: «خیلی برایم عجیب بود، دا روشا جوری مجلات را سریع و بی‌وقفه و با صدای بلند می‌خواند که گویی کسی او را موظف به انجام این کار کرده است. او هیچ علاقه‌ای به خودش ندارد و یک‌بار هم اکتبر 2014 به وسیله یک لامپ شکسته اقدام به خودکشی کرده است. علاوه بر اینها هر زمانی که من مسئول نگهبانی هستم دا روشا از من درخواست نخ دندان می‌کند و زمانی که از او می‌پرسم آیا آن را برای خودکشی می‌خواهد یا نه، خنده طعنه‌آمیزی تحویلم می‌دهد. همین رفتارهای عجیب است که شبانه‌روز ما را سراپا بیدار نگه می‌دارد که مبادا رفتاری عجیب یا غیر‌منتظره از او سر بزند که ما را غافلگیر کند و در نهایت همگی گرفتار دردسری بزرگ شویم.»

پس از تحقیق و بررسی ماموران مشخص شد که دا روشا در تمام قتل‌ها سوار بر یک موتور‌سیکلت به قربانیان شلیک و سپس از صحنه فرار می‌کرده است.

در نهایت، ماموران پلیس 14 اکتبر 2014، در یکی از همین قتل‌ها زمانی که وی قصد دزدیدن یک پلاک برای موتورسیکلتش را داشت او را دستگیر و به بازداشتگاه منتقل کردند. ماموران ابتدا گمان می‌کردند با یک سارق موتورسیکلت طرف هستند، اما پس از بازرسی خانه وی و پیدا کردن تعداد زیادی شماره پلاک و یک کلت، قضیه برای پلیس جدی شد که سرانجام پس از محاکمه وی معلوم شد او همان قاتل سریالی گمنام است که خواب را به چشمان مردم شهر زهر کرده است. دا روشا در جلسه بازجویی اعتراف کرد که در تمام این قتل‌ها توسط یک خشم درونی به این جنایات تحریک می‌شده و کشتن را تنها راه رهایی از این خشم می‌دانسته است.

او در ادامه گفت که برای رهایی از آن حالت، خیلی راه‌های دیگر را امتحان کرده، اما هیچ‌کدام جز کشتن موثر نبوده‌اند. زمانی که آتش خشم در او زبانه می‌کشد راهی جز کشتن وجود ندارد و البته راهی هم برای توصیف این حالت وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری‌های برزیل از آخرین وضعیت این قاتل سریالی، وی هم‌اکنون در زندان، در انتظار مشخص شدن حکم خود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها