مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی

آشتی کنان خبرساز +تصاویر

شانس صعود ایران افزایش یافت

پیروزی ترکمنستان برابر عمان

مرحله انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا با پیروزی تیم ملی فوتبال ترکمنستان مقابل عمان و برتری امارات در زمین مالزی پیگیری شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۱۰
پیروزی ترکمنستان برابر عمان

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین به نقل از مهر، دیدارهای هفته هشتم از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات عصر امروز سه‌شنبه پیگیری شد که در گروه D ترکمنستان دست به کار بزرگی زد و در خانه مقابل عمان به پیروزی ۲ بر یک دست یافت.

با این پیروزی ترکمنستانی‌ها ۱۰ امتیازی شدند و شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی این رقابتها افزایش دادند و کار عمان رقیب اصلی ایران در این گروه برای صدرنشینی و یا راهیابی به مرحله بعدی جام را کاهش دادند.

در جدول رده‌بندی گروه D تیم ملی فوتبال ایران با ۱۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های عمان با ۱۱ امتیاز، ترکمنستان با ۱۰ امتیاز، گوام با ۷ امتیاز و هند با ۳ امتیاز رده‌های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

در گروه A هم امارات در زمین مالزی به پیروزی ۲ بر یک دست یافت تا اختلافش با عربستان صدرنشین را به ۳ امتیاز کاهش داد. در این گروه عربستان با ۱۶ امتیاز، امارات با ۱۳ امتیاز، فلسطین با ۹، مالزی با ۲ امتیاز و تیمورشرقی با یک امتیاز، رتبه‌های سوم تا پنجم جدول رده‌بندی این گروه را از آن خود کرده‌اند.

هفته هشتم از مرحله انتخابی رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۸ - روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ - امارات امشب با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
گروه B:
* قرقیزستان - اردن

گروه H:
* یمن - ازبکستان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
۰
۰
اخی

نیازمندی ها