جام جم ورزشی: رئیس پیشین فدراسیون فوتبال تاکید کرد برای حضور مجددش در انتخابات پست ریاست فدراسیون باید شرایط لازم مهیا باشد.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۰
شرط دادکان برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، محمد دادکان در نشست خبری بعد از ظهر امروز سه شنبه در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در خصوص اینکه آیا برای تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال کاندیدا خواهد شد گفت: اگر شرایط فراهم باشد می آیم اما در این دوره آنقدر بی انضباطی اخلاقی صورت گرفته که کسی دوست ندارد در این انتخابات شرکت کند.

وی ادامه داد: بنده نه معلم هستم و نه سپاهی و به خاطر اینکه ورزشی و فوتبالی بودم در دوره قبل رای آوردم. متاسفانه در دوره گذشته وزارت ورزش بی انضباطی مالی داشت که باعث شد زمین بخوریم اما امروز شاهد بی اخلاقی در فوتبال هستیم.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه درگذشته جمعیت تهران ۷۰۰ هزار نفر بود و صد هزار نفر به ورزشگاه می آمدند اما امروز جمعیت چندین برابر شده ولی ۳۰ هزار نفر هم به ورزشگاه نمی روند ادامه داد: از مسئولان سوال کنید چرا هواداران به ورزشگاه نمی آیند. شاید جواب این باشد که مردم به خاطر حضور این افراد به ورزشگاه نمی آیند و بهتر است با خودشان بگویند ما برویم و ببینیم چقدر استقبال از فوتبال خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در این سیستم می خواهند فرد نوکری کند تصریح کرد: من نوکر کسی نیستم و فقط نوکری امام حسین (ع) را می کنم. از مردم بپرسید چه کسی را دوست دارم. نباید مردم را سر کار بگذاریم و باید برای نظراتشان احترام قائل شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها