حمید عسکری خواننده پاپ از عوامل سازنده فیلم «دو دوست» گلایه کرد.
کد خبر: ۸۴۹۴۱۴
حمید عسکری: به زودی کار روی آلبوم جدیدم را شروع می‌کنم

به گزارش جام جم نوا ، حمید عسکری درباره برنامه‌های خود به هنرآنلاین گفت: آخرین اجرای ما روزهای 17 و 18 مهرماه در اراک برگزار شد و بعد از آن بلافاصله به تهران بازگشتیم. فعلاً ترجیح می‌دهم تا فرصت هست استراحت کنم چون واقعاً در این مدت به شدت درگیر تور برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها بودیم.

وی ادامه داد: بعد از طی کردن دوره استراحت روی آلبوم تازه‌ام کار را شروع خواهم کرد و مشغول بررسی برای اجرای کنسرت در تهران و شهرهای دیگر خواهیم بود.

او همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به فیلم «دو دوست» تازه‌ترین فیلم برادران بانکی با بازی خودش و الهام حمیدی، سحر قریشی و پوراندخت مهیمن اشاره کرد و گفت: قبلاً به رسانه‌های دیگر گفتم و نیازی به تکرار نیست، اما واقعاً از برادران بانکی گله‌مند هستم. باید بگویم من از فیلم به هیچ عنوان راضی نیستم، چون زیاده‌روی کارگردان و تهیه‌کننده کار در استفاده کردن از انواع و اقسام بانکی‌ها به فیلم صدمه زد. آن‌ها می‌توانستند به جای استفاده از اعضای خانواده‌شان از بازیگران حرفه‌ای و خوب سینما استفاده کنند. در واقع الهام حمیدی و سحر قریشی تنها بازیگران این فیلم بودند. واقعاً زمانی که سر فیلمبرداری رفتم از این هجوم خانوادگی خنده‌ام گرفته بود. البته این تمام ماجرا نیست و رفتار این عوامل با بازیگران اصلاً محترم نبوده و تا مرز توهین هم پیش می‌رفت.

وی افزود: سوژه اصلی فیلم خیلی خوب بود، جای کار داشت و می‌توانست به فیلم بهتری تبدیل شود. تا امروز اگر پیشنهاد بازی در دو فیلم را پذیرفتم، فقط و فقط به خاطر حس کنجکاوی‌ام بود، اما از حالا به بعد اگر قرار باشد در فیلمی بازی کنم سخت‌گیری خواهم کرد. دیگر تنها به خاطر تست یک فضای متفاوت بازی در هیچ فیلمی را قبول نمی‌کنم. البته من برای موسیقی‌هایی که در این فیلم ساختم زحمات زیادی کشیدم و واقعاً توقع این برخوردها را نداشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها