لطفا در مورد سگ‌های زنده‌یاب و بچه‌های زحمتکش هلال‌احمر هم مطالب و گزارشی بنویسید. رضا ـ زنجان
کد خبر: ۸۴۷۸۳۱

از قدیم گفته‌اند هیچ ماست‌بندی نمی‌گوید ماستم ترش است! مانند شما تپشی‌ها که هر هفته در ستون با خوانندگان از خودتان این همه تعریف کرده و جرأت درج دوسه پیام انتقادی را ندارید.

سید ازکرج

تپش: ما تلاش می‌کنیم تا همه نظرات را چاپ کنیم و فرقی ندارد که نظر منفی یا مثبت باشد و همچنین از همه پیشنهادات در جهت بهتر شدن هفته‌نامه استفاده می‌کنیم.

من از سال 81 تاکنون یک چهارشنبه بدون تپش نبودم حتی وقتی پابوس امام حسین(ع) رفتم دخترم برایم خریده بود تا زمانی که بازگشتم بخونمش. ممنون از ضمیمه عالی تپش

صبریه مامشی ازاندیمشک

هر هفته جام‌جم می‌گیرم فقط به‌خاطر تپش خدایا روز چهارشنبه تعطیل نباشه ماه محرم است. در مورد این ماه مطلب بنویسید. التماس دعا

فردین شهرویی ازبهبهان

چند هفته به علل مختلف نتوانستم روزنامه چهارشنبه را پیدا کنم کمبود بزرگی احساس می‌کردم واقعا دست مریزاد. در زمان مناسبی به مشکلات فضای مجازی می‌پردازید مخصوصا ازدواج اینترنتی که در حال حاضر خیلی باب روز شده متاسفانه اولا انجام نمی‌شود،‌ثانیا در صورت وقوع خیلی زود به شکست می‌انجامد ارزش زنان و دختران جامعه ما بیشتر از این است که فکر می‌کنند، اجرتان باخدا.

مهین نجارزاده کرمان

من اعتراف می‌کنم که معتادم ولی به جام‌جم به خصوص به تپش و باید جواب مرا بدهید چرا بازگشت چاپ نمی‌شود؟

موسوی از اشکذریزد

هر چهارشنبه به عشق خریدن و خواندن تپش روزم را شروع می‌کنم. لطفا پیامم راچاپ کنید. در شماره 663 مطلبی چاپ کردید که مادری فرزندانش را به قتل رسانده بود بعد از خواندن این مطلب خیلی حالم بد شد. خواهشمندم دیگر حوادثی از این دست که در آن بچه‌های کوچک کشته می‌شوند چاپ نکنید. مطمئنم اکثر خوانندگان با من موافقند ممنون.

09139873420

من اغلب تپش را دنبال می‌کنم واقعا دستتان درد نکند خیلی آگاهی به مردم می‌دهد.

بابک حسنیان از شاهین شهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها