در گفت و گو با جام جم آنلاین عنوان شد :

چرا قیمت خودرو کاهش نمی یابد؟

انتظار کاهش قیمت‌ها بازار خودرو را کساد کرد

نایب رئیس اتحادیه صنف اتومبیل تهران اعلام کرد: قیمت خودروهای داخلی با توجه به نوع خودرو از 5 تا 10 درصد و قیمت خودروهای خارجی بین 10 تا 20 درصد نسبت به اوایل امسال کاهش داشته اشت.
کد خبر: ۸۴۲۸۳۵

غلامحسن قاسمیان در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین، دلیل این کاهش قیمت را رکود حاکم بر بازار خرید و فروش خودرو ذکر کرد و گفت: وضعیت بازار خودرو همچنان راکد است و بسیاری از مردم به دلایل روانی و انتظار کاهش بیشتر قیمت در ماه‌های آینده از خرید خودرو دست نگه داشته‌اند؛ این در حالی است که قیمت‌ها بیشتر از این کاهش نخواهد یافت.

وی با اشاره به این‌که در این بازار کساد بیشتر خودروهای دست دوم خرید و فروش می‌شود تا خودروهای صفرکیلومتر، افزود: بیشترین خودروهایی که در بازار خرید و فروش می‌شود، مربوط به پراید، 206، سمند و پژو 405 است که خرید و فروش همین خودروها نیز به حداقل خود رسیده است.

به گفته نایب رئیس اتحادیه صنف اتومبیل تهران، قیمت خودروهای داخلی از ابتدای امسال تاکنون بین 5 تا 10 درصد و خودروهای خارجی بین 10 تا 20 درصد کاهش یافته است که بیشترین کاهش قیمت مربوط به خودروی «بنز» و «ب‌ام‌و» بوده است، همچنین خودروهای کره‌ای نیز حدود 15 درصد کاهش قیمت داشته است.

متن کامل این خبر را در سایت جام جم آنلاین بخوانید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها