کواچ و روابطی مشکوک

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفت و گویی عجیب فدراسیون والیبال ایران را به باد انتفاد گرفت اما این گفت و گوی او چندین نکته مبهم داشت.
کد خبر: ۸۴۱۶۷۲
کواچ و روابطی مشکوک

بعد از اتمام بازی های تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی والیبال، اکثر انتقادات به سمت کواچ روانه شد و عده ای هم مجموعه های دیگر را مقصر می دانستند اما این مرد صرب به کشورش بازگشت و گفت و گویی را با سایت فدراسیون والیبال انجام داد که در صحبت هایی نرم و کاملا در فضای آرامش قول المپیکی شدن والیبال ایران را داد.

به گزارش ورزش سه ، بعد از گذشت چند روز کواچ در اظهار نظراتی تند علیه ایران و فدراسیون والیبال حرف های حق به جانبی را به زبان آورد که انتظار چنین عکس العملی با توجه به صحبت های چند روز پیش از او نمی رفت. کواچ جملاتی این چنینی را به زبان آورده بود:« اگر مسئولان فدراسیون والیبال ایران فکر می‌کنند که جام جهانی برای آنها یک شکست بوده است، مشکلی نیست و من با آنها بحث نمی‌کنم، چون خارجی بودن در ایران به اندازه کافی سخت هست/ فدراسیون والیبال ایران با من مشکل دارد، چون از هموطنانم به عنوان اعضای کادر فنی و دستیار در تیم ملی استفاده می‌کنم، ولی آنها می‌خواهند که مربیان ایرانی در کنار من باشند.»

دفاع دوباره از هموطنان دستیارش و مقابله با فدراسیون والیبال موضوعی عجیب بود. کیفیت پایین دستیاران کواچ در طول مسابقات اخیر صدای اعتراض افراد حاضر در اردوی تیم ملی و اطرافیان والیبال را درآورده بود و مربیانی که حتی در کشور خودشان هم به آنها مسولیتی نمی دادند حالا روی نیمکت ایران نشستند. یکی از این دو مربی سال ها در ایران به عنوان تمرین دهنده فعالیت می کرد اما هیچ مربی این اجازه را به او نداد تا حتی در بازی های لیگ ایران او روی نیمکت بنشیند اما کواچ او را به عنوان دستیار اول روی نیمکت تیم ملی نشاند. دیگر هم وطن کواچ هم چند سال اخیر را به عنوان مربی، نه سرمربی در تیم های داخلی عربستان و کویت گذارنده بود و در چند جلسه حضور آزمایشی اش در تیم شهرداری تبریز رد شده بود، اما او هم به نیمکت ایران رسید و کواچ با وجود عملکرد ضعیف آنها باز حمایت خود را از این 2 مرد اعلام کرده است.

موضوع بعد اینکه کواچ گفت و گوی خود را با یک سایت کم بازدید، بی کیفیت و عمدتا در کار نقل و انتقال بازیکن والیبال انجام داده است و در طول مسابقات جام جهانی بر روی تخته یادداشت خود تبلیغ این سایت را می کرد. معمولا مربیان تیم ها از آرم فدراسیون والیبال کشورها استفاده می کرد اما کواچ آدرس و آرم این سایت را با خود همراه داشت و حالا در مصاحبه با آنها فدراسیون والیبال را به باد انتقاد گرفته است. باید منتظر عکس العمل فدراسیون والیبال و پاسخ راز این حمایت ها در آن سایت بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها