پای حرف های غلامرضا صنعتگر خواننده قطعه«میشه ضامنم بشی»

روایت خواننده ای که صدایش را از دست داد

جام جم نوا: کنسرت خواننده بندرعباسی موسیقی ایران به دلیل بیماری او لغو شد. غلامرضا صنعتگر» خواننده موسیقی پاپ کشورمان که مدت‌هاست با نارسایی کبد دست و پنجه نرم می‌کند، اعلام کرد که برای گذراندن دوره درمان از فضای مجازی خداحافظی می کند تا برای روند بهبودی و مداوای خود آماده شود.
کد خبر: ۸۳۵۰۳۵
لغو کنسرت خواننده مبتلا به سرطان

قرار بود صنعتگر روز جمعه 27 شهریور ماه طی دو سانس در فرهنگسرای بهمن و در سالن شهید آوینی روی صحنه برود که متاسفانه به سبب اتفاقات پیش آمده، این کنسرت نیز لغو شد.

خواننده قطعه «میهنم ایران» دراین باره متنی در صفحه شخصی اش منتشر کرده که در پی می خوانید:« ســلام. به رسم ادب و انصاف در این پُست آخرین از، این فضای مجازی قدردان وجود پُر از مهر و محبت شما رفـیقان و گرامیان هستم و بودم. درود و سپاس بر هنرمندان و هنر دوستانی که این مدت در این فضـای مجازی محبت شان را برایم ثبت کردند. این روزها و ساعت ھا، مطالبی هرچند کنایه وار اما پر از تجربه از این فضای مجازی بدست آوردم که نه تنها اوضاع جسمی و بیماری ام را مرهم نبود بلکه ..!تشدیدی بر بیماری ام بود. با مشاوره وتوصیه پزشکانم از این فضا دور و برای انجام مسائل درمانم آماده بـستری و مداوا هستم .. شبیه برگ پاییزی پس از این قسمت بادم /خداحافظ ولی هرگز نخواهید رفت از یادم.»

ترانه‌های «میهنم ایران»، «میشه ضامنم بشی» و «عطر نرگس» از برجسته ترین آثار غلامرضا صنعتگر هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
۰
۰
آقا اینا چیكا میكنن كه سرطان میگیرند

چرا استاتید علی نصیریان عزت اله انتظامی بهزاد فراهانی محمدرضا شجریان شهرام ناظری و بقیه دچار نمیشند و فقط جدیدا و جوونا اینجورن

آدم دلش میسوزه خوب
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها