کوتاه از حوادث

بخشش مرد اعدامی

فردی که به اتهام قتل مردی در آستانه مجازات اعدام بود، توسط اولیای‌دم بخشیده شد و به زندگی بازگشت.
کد خبر: ۸۳۳۴۵۱

جابری، رئیس زندان مرکزی ایلام در این‌باره گفت: این زندانی چهار سال قبل به اتهام قتل فردی محکوم به قصاص نفس شده و در زندان به سر می‌برد. قرار بود روز 14 شهریور در زندان به دار مجازات آویخته شود که با تلاش مسئولان و مددکاران زندان و برگزاری جلسات متعدد با خانواده مقتول، رضایت آنها کسب شد و متهم در حالی که فاصله کمی با مرگ داشت با بخشش اولیای‌دم به زندگی دوباره بازگشت.

هلاکت 8 قاچاقچی

هشت قاچاقچی مواد مخدر در درگیری مسلحانه ماموران هنگ مرزی شهرستان میرجاوه به هلاکت رسیدند. سرهنگ بانشی، فرمانده هنگ مرزی میرجاوه در این باره گفت: این درگیری ساعت 23 شامگاه یکشنبه در نقطه صفر مرزی رخ داد و در درگیری پلیس با سوداگران مرگ، هشت قاچاقچی به هلاکت رسیدند. از قاچاقچیان 250 کیلوگرم تریاک کشف شد.

قتل خواهر به دست برادر

مردی که خواهر ۳۳ ساله‌اش را به قتل رسانده بود، توسط پلیس جنایی شازند دستگیرشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان روز یکشنبه دختر یک خانواده به‌دلیل مشکلات با برادرش در شهرستان شازند استان مرکزی به‌طرز هولناکی کشته شد. برادر بی‌رحم، خواهرش را به‌خاطر اختلافات با طناب خفه کرد و با رها کردن جسد از محل گریخت. کارآگاهان پلیس آگاهی شازند با اطلاع از این جنایت به محل اعزام شدند و پس از انتقال جسد دختر 33 ساله به پزشکی قانونی، اقدامات اولیه را برای دستگیری قاتل آغاز کردند. سرهنگ احمدرضا چگینی، فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این باره گفت: متهم فراری توسط پلیس دستگیر شد. تحقیقات از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها