مدیرکل صادرات صنایع دستی کشور گفت: نیمه مهرماه امسال، دومین حراج صنایع دستی تهران برگزار می‌شود که برپایی آن را یکی از موفق‌ترین برگزارکنندگان حراج هنرهای تجسمی برعهده خواهد داشت.
کد خبر: ۸۳۱۸۸۲
دومین حراج صنایع دستی تهران مهرماه برگزار می شود

پویا محمودیان، مدیرکل صادرات صنایع دستی کشور، از برگزاری دومین حراج صنایع دستی تهران خبر داد و گفت: ما می‌خواهیم نحوه فروش صنایع دستی، متنوع باشد. در این بازار متنوع باید به همه راه‌های فروش از شیوه‌های سنتی چون راه‌اندازی بازارهای موقت و فصلی و دائمی گرفته تا شیوه‌های جدید و فروش الکترونیک باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی در گفتگو با مهر در ادامه با اشاره به فعالیت‌های معاونت صنایع دستی در زمینه فروش صنایع دستی گفت: ما امسال از بزرگ‌ترین فروشگاه مجازی رونمایی کردیم. قرار است نمایشگاه سیار داشته باشیم. همچنین، سال گذشته نخستین حراجی صنایع دستی را سروسامان دادیم و امسال دومین حراجی، برگزار می‌شود و یکی از موفق‌ترین گروه‌های برگزارکننده حراج هنرهای تجسمی، اعلام آمادگی کرده‌است تا در زمینه صنایع دستی نیز فعال شوند. همه اینها اتفاقات خوبی است که نمی‌توان، بی‌تفاوت از کنار آن گذشت.

به گفته محمودیان، فروش الکترونیک یکی از شیوه‌های فروش کالاهای صنایع دستی محسوب می‌شود و امروز، برای فروش کالاهای صنایع دستی باید از روش‌های نوین استفاده کرد.

وی افزود: یکی از این راه‌ها که در جهان هم مورد استفاده قرار گرفته و جواب داده است، فروش اینترنتی است؛ به همین‌خاطر معاونت صنایع دستی با سایت دیجی‌کالا تفاهم‌نامه امضا کرده تا بخشی هم به فروش صنایع دستی قرار بگیرد.

پیش از این معاون صنایع دستی از برگزاری حراجی صنایع دستی همزمان با هفتم مردادماه خبر داده بود و حالا این حراج با تاخیر و همزمان با نیمه دوم مهرماه برپا می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها