رئیس رسانه ملی از خبرنگار مجروح عیادت کرد

ساعتی پیش رئیس رسانه ملی با حضور در بیمارستان فارابی تهران از خبرنگار مجروح خبرگزاری صدا و سیما عیادت کرد.
کد خبر: ۸۳۱۱۲۰
رئیس رسانه ملی از خبرنگار مجروح عیادت کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی پس از انتقال سید محمدحسن حسینی خبرنگار صدا و سیما به کشور برای ادامه درمان، صبح امروز دکتر سرافراز رئیس رسانه ملی با حضور در بیمارستان فارابی از وی عیادت کرد.

دکتر سرافراز ضمن آرزوی سلامتی برای خبرنگار صدا و سیما از نزدیک روند درمان وی را پیگیری کرد .

رئیس رسانه ملی در این دیدار با بیان خاطراتی از مجروحیت خود در دوران دفاع مقدس، اظهار امیدواری کرد که هرچه سریع تر شاهد بهبود و بازگشت وی به جمع خبرنگاران صدا و سیما باشد.

در این ملاقات حسینی خبرنگار مجروح صدا و سیما با تشکر از حضور دکتر سرافراز، خود را سرباز کوچک رسانه ملی در جنگ حق علیه باطل و استکبار جهانی دانست و از اینکه توفیق جانبازی در این راه نصیب وی شده است خدا را شکر کرد.

حسینی با توصیه به پیروی از اوامر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: رهبری نظام نماد وحدت ملت ماست و تا زمانی که مردم با رهبری باشند هیچ آسیبی به نظام نخواهد رسید.

وی با آرزوی سلامتی برای رهبری نظام افزود: به خاطر همه محبت هایی که در این چند روز از طرف همکاران و مردم عزیز به من شده است تشکر می کنم و برای شما که از خدمت گزاران نظام هستید آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

دکتر سرافراز هم ضمن تجلیل از روحیه بالا و مقاوم خبرنگار صدا و سیما گفت : امیدوارم به حق اباعبدلله (ع) همیشه سرافراز باشید.

رئیس بیمارستان فارابی نیز در این ملاقات توضیحاتی در خصوص روند معالجه سید محمدحسن حسینی ارائه کرد و گفت: مقرر شده است زیر نظر تیم مجرب و متخصصان جراحی چشم، مغز و اعصاب، روند درمان ایشان ادامه پیدا کند.

سید محمدحسن حسینی خبرنگار صدا و سیما در دمشق که برای پوشش خبری عملیات ارتش سوریه به ارتفاعات لاذقیه رفته بود بر اثر اصابت ترکش خمپاره مجروح شد. حسینی از جانبازان دوران دفاع مقدس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها