نقش‌آفرینی ایزومتریک با پارکور

تعدادی از سازندگان سابق بازی 3 Witcher در حال تولید بازی جدیدی به نام Seven هستند که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
کد خبر: ۸۳۱۰۲۲
نقش‌آفرینی ایزومتریک با پارکور

سازندگان، بازی خود را این‌گونه توصیف می‌کنند: «Seven یک بازی نقش‌آفرینی سه‌بعدی ایزومتریک با الهام از بازی Thief است که در آن نقش یک دوره‌گرد را به عهده گرفته و دنیایی غیرخطی و سندباکسی را زیر پا خواهید گذاشت.

در این بازی قصد داریم با سیستم حرکتی پارکور که اجازه حرکت آزادانه عمودی و افقی را به بازیکن می‌دهد، گیم‌پلی سنتی ایزومتریک را متحول کنیم.

خط داستانی بازی در محیطی پسامکاشفه‌ای روایت می‌شود که مغزهای متفکر دخیل در ساخت
The Witcher 3:Wild Hunt آن را خلق کرده‌اند. در این بازی باید منتظر تصمیمات شاخه‌ای و پیامدهای اخلاقی آن باشید.»

با این توضیح مبسوط و جالب، حرفی برای گفتن نمی‌ماند. هنوز تاریخ عرضه دقیق بازی مشخص نشده، اما سازندگان امیدوارند بتوانند اثر خود را نیمه دوم سال آینده به بازار برسانند.

RE2 ابقا می‌شود

چندی پیش تعدادی از هواداران متعهد سری بازی Resident Evil تصمیم گرفتند تا قسمت دوم این فرنچایز محبوب را بازسازی کنند.

این اقدام با استقبال بی‌نظیر هواداران دیگر روبه‌رو شد. اندکی پس از انتشار این خبر در رسانه‌ها، کپکام از تیم سازنده یعنی InvaderGames درخواست کرد تا تولید بازی را متوقف کنند.

متاسفانه یا خوشبختانه، کپکام خیلی زود آغاز تولید بازسازی RE2 را اعلام کرد. البته از آنجا که این بار کپکام با تولیدکنندگان InvaderGames ملاقات حضوری داشته تا از آنان درخواست کند

از ادامه تولید دست بکشند و ظاهرا قرار است از آنها در برنامه‌های آینده (احتمالا همین پروژه) کمک بگیرد، فعلا عینک بدبینی را از چشم برمی‌داریم. این خبر بسیاری از هواداران را به‌وجد آورده است و امیدواریم نتیجه کار آنها را مایوس نکند.

SW:B بخش داستانی ندارد

پیتر مور، مدیر ارشد اجرایی الکترونیک‌آرتز در سخنانی درباره نبود بخش داستانی در بازی Star Wars: Battlefront مدعی شد اگر چنین بخشی را در بازی قرار می‌دادیم، کسی آن را بازی نمی‌کرد!

او سپس در پاسخ به این‌که معمولا بازی‌های درجه یک مثل SW:B به مدد بخش داستانی از فروش بیشتری بهره می‌برند.

به اطلاعات آماری اشاره کرد و گفت براساس سرشماری‌ها، کمتر کسی در چنین بازی‌هایی از بخش داستانی بازی بهره می‌برد.

درست یا غلط، تاخت و تازها و توهین‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی به آقای مور و الکترونیک آرتز در روزهای بعد این سخنان شدت گرفت. این بازی 26 آبان به بازار خواهد آمد.

کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها