اخبار

بازی جدید خالق Gears

پروژه جدید کارگردان محبوب سه‌گانه اول Gears of War با نام «قانون‌شکنان» یا Law Breakers در دست تولید است.
کد خبر: ۸۳۳۲۳۵
بازی جدید خالق Gears

داستان این بازی در آینده‌ای ظلمانی رخ می‌دهد که تخریب کره ماه به نابودی غیرقابل جبران زمین منجر شده است.

با از بین رفتن کره ماه، جاذبه زمین تحت‌الشعاع قرار گرفته و فرصت دستکاری آن با فناوری فراهم می‌شود. از بخت بد، جلوداران این اقدامات، خلافکاران جامعه هستند و همین مساله باعث می‌شود حافظان قانون دست در دست هم نهاده و با آنها مقابله کنند.

به گفته کلیف بلزینسکی، با این‌که در ظاهر بازی فقط دو دسته را روبه‌روی هم قرار می‌دهد، هر دسته چند زیردسته مختلف دارد که بازیکنان می‌توانند خود را به آنها عادت بدهند.

همچنین وعده انواع و اقسام سلاح در بازی داده شده و قرار است در کنار سلاح معمول، سلاح‌های جدید هم در بازی وجود داشته باشد.

بعضی از سلاح‌ها را می‌توان به عنوان یک عنصر رانشی و محرک استفاده کرد و همچنان که انتظار می‌رود، دستکاری جاذبه یکی از عناصر تاثیرگذار در بازی خواهد بود. به گفته بلزینسکی ، در این بازی کسی برنده است که پایش را از زمین جدا نگه دارد. این بازی در هر رقابت، ده بازیکن را در دو تیم پنج نفره مقابل هم قرار می‌دهد.

این بازی با سیستم آزمایش رایگان یا Free-to-Play به بازار عرضه خواهد شد.

عفو به قیمت یک دلار

شرکت اسکواِر اینکس در اقدامی قابل تحسین، به یکی از کمپین‌های آگاهی‌بخشی سرطان پیوسته است.

کسانی که حداقل یک دلار به بنگاه خیریه GameChanger اهدا کنند، یک کد دانلود رایگان از استیم برای بازی Hitman: Absolution دریافت خواهند کرد. کسانی که به استیم دسترسی دارند این فرصت انسا‌ندوستانه را از دست ندهند.

گفتنی است Gamechanger در نمایشگاه Penny Arcade امسال نیز حضور داشت و برای تبلیغ کمپین خود، سر علاقه‌مندان را می‌تراشید. اسکواِر اینکس نیز در ازای هر سر تراشیده، 47 دلار به این خیریه بخشید.

تاخیر انتشار نسخه رایانه‌ای AC:S

دارندگان رایانه‌های شخصی باید یک ماه بیشتر از کنسول‌داران منتظر انتشار بازی Assassin’s Creed: Syndicate باشند.

یوبی‌سافت علت آن را بهبود و بهینه‌سازی بازی برای رایانه‌های شخصی اعلام کرده است. سال گذشته انتشار بازی پر باگ Unity چنان افتضاحی به بار آورد که فقط شوالیه آرخام توانست روی دستش بزند! دست‌کم این بار می‌دانیم با یک بازی پخته‌تر طرف هستیم.

کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها