جام جم ورزشی: الهه احمدی که مدال المپیک ریودوژانیرو را هدف اصلی خود قرار داده است به زودی در فینال فینالیست های دنیا شرکت می کند.
کد خبر: ۸۳۰۳۶۹
بانوی ایرانی در میان فینال فینالیست‌های تیراندازان برتر دنیا

به گزارش جام جم ورزشی، در جام های جهانی تیراندازی که طی یک سال برگزار می‌شود، نفرات برتر در هر رشته با توجه به امتیاز کسب شده، از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی (ISSF) به مسابقات فینال فینالیست‌ها دعوت می‌شوند.

بر اساس گزارش سایت فدراسیون تیراندازی، برهمین اساس، با توجه به فینالیست شدن و امتیاز کسب شده توسط الهه احمدی در مسابقات جام جهانی اخیر در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان، این ورزشکار از سوی فدراسیون جهانی به این مسابقات دعوت شده که قرار است با 9 تیرانداز برتر این رشته از کشورهای چین، کرواسی، صربستان و هند به رقابت بپردازد.

مسابقات فینال فینالیست ها از ۹ لغایت ۱۶ شهریور ماه در رشته تفنگ و تپانچه در حالی برگزار می شود که ایران با تنها یک نماینده در رشته تفنگ ۱۰ متر بانوان در روز ۱۴ شهریور ماه به مصاف حریفان جهانی خود می رود.

الهه احمدی که مادر یک پسر دو ساله است هم برای قهرمانی در مونیخ و مهم تر از آن برای قهرمانی در المپیک کار بسیار مشکلی دارد اما او که تا امروز با تمام مشکلات را پشت سر گذاشته موفقیت های بزرگ تر دور از دسترس نیست. احمدی در تلاش است تا در این سفر پسرش پرواز را هم با خودش ببرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها