تغییر در برنامه‌های رادیو ایران

مدیر رادیو ایران از تغییرات برنامه‌های این شبکه رادیویی از مهر ماه خبر داد و اعلام کرد که محتوای برنامه‌های روزانه این شبکه با حفظ عناوین متفاوت خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۹۷۷۴

بهنام احمدپور، درباره اولویت‌های برنامه‌‌سازی در این شبکه رادیویی به جام‌جم گفت: ما برای امسال چند اولویت را مشخص کردیم که شامل سبک زندگی، وحدت، همگرایی و همدلی، اقتصاد مقاومتی و محیط‌زیست است. بنابراین برنامه‌های رادیو ایران با این مضامین تولید و پخش خواهد شد. همچنین نگاه تازه‌ای به برنامه‌های مذهبی خواهیم داشت و در ایام محرم برنامه‌های متفاوتی پخش می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به این که در مهر ماه بازگشایی مدارس، دهه ولایت و مناسبت‌های دیگر هم داریم، تلاش می‌کنیم تا برنامه‌هایی با مضامین مناسب برای بینندگان پخش کنیم. در مجموع فضای جدیدی برای برنامه‌ها طراحی شده و تغییرات از اول مهر آغاز می‌شود.

مدیر رادیو ایران افزود: محتوای برنامه‌های روزانه «خانه و خانواده»، «سلام ایران» و... تغییر می‌کند، البته نام برنامه‌ها به قوت خودش باقی خواهد ماند. همچنین مجموعه مستندی در حوزه‌های معضلات و آسیب‌های اجتماعی، دانش و... تهیه می‌کنیم که از ابتدای مهر پخش خواهد شد. احمدپور با اشاره به راه‌اندازی گروه ایران و رویدادها گفت: این گروه برای اولین بار در رادیو ایران راه‌اندازی شده و هدف از آن، ارائه گزارش‌هایی با محوریت اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه از سراسر کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها