افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در استان البرز

فاجعه سیل در روستای «سیجان» و «سرزیارت» می‌تواند درس عبرت و زنگ خطری باشد تا مسئولان از رشد پدیده شوم ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری کنند. اما این پدیده نه‌تنها در محور کرج ـ چالوس و در حاشیه رودخانه کرج در حال رشد است بلکه در مرکز شهر نیز مانند قارچ سر از خاک بیرون آورده است. دیدن تصاویر خانه‌هایی که غیرمجاز ساخته شده است و گویی به نسیمی بند است تا فرو بریزد تن آدمی را به لرزه می‌اندازد.
کد خبر: ۸۲۷۵۶۱

به گزارش مهر، برای بررسی ابعاد فاجعه کافی است، چرخی در محور کرج ـ چالوس و در حاشیه رودخانه و برخی محلات کرج بزنید تا ببینید پیش چشم مسئولان، ساخت و سازهای غیرمجاز روز به روز در حال افزایش است.

محله حسن‌آباد که در کنار شهرک اداری کرج واقع شده، یکی از کانون‌های اصلی ساخت و سازهای غیرمجاز یا غیراصولی است که می‌توان نمونه‌های عجیبی را در این محله مشاهده کرد.

در کوچه کناری مسجد محله حسن‌آباد دو ساختمان پنج طبقه ساخته شده‌ است که یکی از آنها به علت قرار گرفتن در شیب و کوهستانی بودن منطقه روی دیگری خم شده و برای حائل کردن آن چند تیرآهن بین دو ساختمان قرار داده شده که به گفته یکی از ساکنان محل پل ارتباطی نیز برای تردد ساکنان ساختمان محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها