مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور امروز چهارشنبه اعلام کرد:هوای کرج و اهواز ناسالم و کلانشهرهای تهران، اراک، اصفهان، مشهد و تبریز در شرایط سالم قرار دارد.
کد خبر: ۸۲۷۴۹۶
هوای کرج و اهواز ناسالم و 5 کلانشهر در شرایط سالم قرار دارد

براساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی «Eumetsat» مشاهده شده است، وضعیت تحلیل گرد و غبار از ساعت هشت صبح 27 تا هشت صبح 28مرداد به این شرح است:

از حدود ساعت 15 روز گذشته گرد و غبار محلی رقیقی در بیشتر نقاط به خصوص مناطق کوهستانی و کوهپایه های آن پدیدار شد، این پدیده تا ساعت 22 کمی افزایش غلظت داشت، این افزایش غلظت در منطقه کوهستانی زاگرس و شمال غربی ایران بیشتر مشاهده می شود و تا صبح امروز با همان شرایط باقی ماند.

به گزارش ایرنا، مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو گفت: سرعت کنونی باد در تهران 4 متر بر ثانیه (14 کیلومتر بر ساعت)، میزان دید افقی بیش از 10 کیلومتر و رطوبت نسبی 9 درصد است.

وی افزود: هوای کنونی تهران صاف با بیشینه دمای 40 و کمینه دمای 28 درجه سانتیگراد در 24 ساعت گذشته اعلام شده است.

مجید آزادی گفت: هوای تهران برای 48 ساعت آینده صاف در ارتفاعات افزایش ابر گاهی وزش باد و 24 ساعت بعدی آن کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.

مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو افزود: دمای کنونی تهران 38 درجه سانتی گراد، هوا صاف و جهت باد جنوبی گزارش شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها