فیلم سینمایی «مأموریت ناممکن: ملت سرکش» با ۴۶ میلیون دلار فروش طی تعطیلات سه روز گذشته، برای چندمین هفته پیاپی، همچنان صدرنشین گیشه سینماهای جهان است.
کد خبر: ۸۲۶۶۱۷
تام کروز با «ملت سرکش» صدرنشین سینماهای جهان شد

فیلم سینمایی «مأموریت غیر ممکن: ملت سرکش»که هم‌اکنون در ۶۲ کشور در حال اکران است، با ۴۶ میلیون دلار فروش طی تعطیلات سه روز گذشته توانست فروش کلی خود طی سه هفته را در سینماهای جهان را به ۲۳۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار برساند.

به گزارش فارس، «ملت سرکش»، پنجمین قسمت از سری‌ فیلم‌های «مأموریت غیرممکن» با بازی «تام کروز» است که کارگردانی و نویسندگی ان را «کریستوفر مک‌کوری» به عهده داشته و «تام کروز» بار دیگر در نقش شخصیت اصلی داستان، مأمور مخفی «ایتن هانت» ایفای نقش می‌کند. این فیلم محصول کمپانی «پارامونت پیکچرز» است.

در این فیلم که بخش‌هایی از آن در مراکش فیلمبرداری شده، علاوه بر «کروز»، بازیگران دیگری چون «ربکا فرگوسن»، «جرمی رنر»، «سیمون پگ»، «الک بالدوین» و «شان هریس» نیز ایفای نقش کرده‌اند.

بنا بر این گزارش،‌ فیلم «ملت سرکش» اخیرا در ۷۸۸ سالن سینمایی کشور فرانسه اکران شده است که مجموع فروش‌ آن در این سالن‌ها به مرز ۷ میلیون دلار رسید، این درحالی است که با ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروش در ۴۹۳ سینمای برزیل هم‌اکنون صدرنشین جدول فروش فیلم‌های اکران شده در این کشور است.

کشور ژاپن در دومین هفته از اکران این فیلم در ۳۴۵ سالن سینمایی، میزان فروش این فیلم را ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار گزارش کرده که مجموع فروش فیلم در این کشور را به ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار می‌رساند.

این فیلم در سومین هفته از اکران خود در کره جنوبی و انگلستان نیز به ترتیب در ۴۹۷ سالن سینمایی ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار (مجموع فروش: ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار) و در ۵۲۶ سالن سینمایی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار (مجموع فروش: ۲۳ میلیون و یکصد هزار دلار) فروخته است.

فروش این فیلم طی تعطیلات سه روز گذشته، در ۶۱۸ سینمای کشور آلمان نیز ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار و در دومین هفته از اکران خود در ایتالیا ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار بوده است.

سینماهای چین نیز میزان فروش فیلم «تام کروز» را در ۷۲۰ سینما، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار طی سه روز گذشته گزارش کرده است که این سینماها تاکنون به مجموع فروش ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار دست یافته‌اند.

همچنین در حالی‌که یک هفته از اکران فیلم «ملت سرکش» در خاورمیانه می‌گذرد، میزان فروش آن ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار گزارش شده است.

در کشور روسیه نیز در دومین هفته از اکران فیلم، فروش فیلم به مرز ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار و در استرالیا پس از سه هفته به ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار و در اسپانیا در سومین هفته از اکران خود به فروش ۴ میلیون دلار دست یافته است.

فیلم سینمایی «مأموریت ناممکن: ملت سرکش» ۸ سپتامبر در کشور چین اکران خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها