سال گذشته، استاد هیدئو کوجیما در کنار ذهن سرشار از نبوغ سینما، یعنی گیلرمو دل تورو، با ساخت و عرضه دموی بازی سایلنت هیلز غوغا کردند. اما حدود چهار ماه پیش، کونامی دموی عرضه شده را از شبکه‌های آنلاین جمع کرده و با اعلام کنسل شدن این پروژه، همه را متعجب کرد. گویا دلیلش هم تصمیم کونامی برای تمرکز جدی‌تر روی بازی‌های موبایل بوده است.
کد خبر: ۸۲۴۴۲۸

حدود یک ماه پیش، مشاهده شد کونامی نام کوجیما را از تریلرهای تبلیغاتی Metal Gear Solid: The Phantom Pain حذف کرده است.

خیلی زود مشخص شد کوجیما ادعای چند ساله‌اش را عملی کرد و واقعا این بار قصد وداع با فرنچایز فوق‌العاده محبوب Metal Gear را دارد.

کمتر کسی مثل کوجیما توجیه اعتباری و اخلاقی لازم را دارد که هر بار با وعده ترک فرنچایز عزیزش، دل همه را بیازارد و پس از مدتی تبلیغات و اشغال اخبار، باز خبر برگشتش را اعلام کند. تمام شواهد گواه بر این است که واقعا دوران همکاری کوجیما با کونامی سر آمده است. حتی کونامی استخدام رسمی نیروی جدید برای کار روی نسخه‌های بعدی این شاهکار را آغاز کرده است.

پس از حتمی شدن این جدایی، گیلرمو دل تورو در مصاحبه‌ای با IGN مدعی شده همکاری‌اش را با کوجیما حفظ کرده و به احتمال زیاد دوباره با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

بسته داغ‌تر از بازی

بازی Dying Light یکی از سورپرایزهای سال گذشته بود که با وجود بسیاری از انتظارات مبنی بر شکست آن، با موفقیتی بسزا در بازار حاضر شد و بسیاری از گیمرها را سرگرم کرد. حال، Techland اعلام کرده بسته الحاقی بزرگی با نام Dying Light: The Following برای این بازی محبوب عرضه خواهد شد.

این بازی به ادعای سازندگان نقشه‌ای بسیار وسیع را به بازی اضافه می‌کند که اندازه‌اش به تنهایی با مجموع مساحت نقشه‌های اصل بازی برابر است. همچنین با توجه به تصویری که برای معرفی این بسته منتشر شده، امکان استفاده از دون باگی (نوعی خودروی مناسب معابر ناهموار) هم در این نسخه مهیاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها