نشست هم‌اندیشی معاونان برنامه‌ریزی و امور مالی مراکز استان‌ها با معاون و مدیران کل ستادی معاونت برنامه‌ریزی و منابع مالی سازمان صدا و سیما برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صدا و سیما در این جلسه مهدی مجتهد، معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی رسانه ملی و جمعی از مدیران مالی مراکز سخنرانی کردند.
کد خبر: ۸۲۴۳۰۳

فیلم سینمایی پسران خیابان پل امشب ساعت 23 و 15 دقیقه از شبکه چهار پخش می‌شود. این سینمایی را زولتان فابری در سال 1969 برای سینمای مجارستان در ژانر حادثه‌ای کارگردانی کرده و ماری توروچیک و لازلو کوژاک ایفای نقش می‌کنند.

شبکه آموزش سیما همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) ویژه‌برنامه‌های «خانه مهر»، «وصال» و «روز خدا» را 20 مرداد به روی آنتن می‌برد. «خانه مهر» درخصوص اهمیت تحقیق و کسب دانش و معرفی شاگردان امام جعفر صادق(ع) مباحثی را مطرح می‌کند. برنامه «وصال» نیز با موضوع شهادت امام جعفر صادق(ع) و دستاوردهای ایشان در زمان ولایت بر امت و با حضور کارشناسان مذهبی همچون حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیدوست و حمید رفیعی و مداحی پخش خواهد شد. برنامه «روز خدا» هم به شهادت امام جعفر صادق(ع) اختصاص دارد.

مستند پسران برزیل امشب ساعت 23 از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود. این مستند تاریخی ورزشی به تاریخچه حضور تیم‌های ملی فوتبال برزیل و بازیکنان آن در فاصله جام‌های جهانی 1930 تا 1980 می‌پردازد.

سیدضیاالدین دری کارگردان سریال‌های «کلاه پهلوی» و «کیف انگلیسی» در گفت‌وگو با ایرنا خواهان ساده شدن ملاقات کارگردان‌ها با مدیران شبکه‌های تلویزیونی شد.

اولین سامانه هوشمند 24 ساعته دوچرخه به مناسبت روز خبرنگار به همت شهرداری تهران در مجموعه جام‌جم سازمان صداوسیما افتتاح و پس از آن همایش دوچرخه‌سواری در محوطه جام‌جم آغاز شد.

دومین قسمت مستند سمفونی دوئل فردا ساعت 22 از شبکه مستند پخش می‌شود. این مستند به کارگردانی ابوالفضل توکلی به ساخته شدن فیلم سینمایی دوئل اختصاص دارد.

علی عطشانی کارگردان سینما و تلویزیون به خبرگزاری مهر گفت: سریال «شبانگاهان» را برای شبکه دو می‌سازد که یک سریال طنز درباره سازندگان یک برنامه روشنفکری است و فیلمنامه آن توسط امیرعباس پیام به سرپرستی پیمان قاسم‌خانی نوشته می‌شود.

پخش سریال تلویزیونی در چشم باد از امروز ساعت 18 از شبکه افق شروع می‌شود.

دومین قسمت برنامه مثبت 17 امروز ساعت 17 از شبکه یک پخش می‌شود. این برنامه را سهیل سلیمانی با موضوع جوانان تهیه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها