ستاره جوان تیم ملی عجله‌ای برای جهش ندارد

جهانبخش در راه کیا

روی خط ورزش

جهانبخش: دوست داشتم در هلند بمانم

هافبک ایرانی تیم فوتبال آلکمار گفت: قبلا گفته بودم که دوست دارم در هلند به فوتبالم ادامه بدهم و خوشحالم به تیم الکمار پیوستم.
کد خبر: ۸۲۳۲۵۸

علیرضا جهانبخش که از طریق ارتباط تصویری با برنامه 90 صحبت می‌کرد، افزود: بعد از این که فصل گذشته به پایان رسید، پیشنهادهایی از کشورهای مختلف برای من به باشگاه نایمخن رسید؛ ولی هم به باشگاه و هم به مدیربرنامه هایم گفته بودم که دوست دارم در هلند بمانم. در این میان بعضی پیشنهادها واقعا وسوسه‌انگیز بود و تصمیم‌گیری‌ام را سخت می‌کرد؛ ولی صبر کردم تا در نهایت تیم ریشه‌دار آلکمار به من پیشنهاد داد. خدا را شکر این تیم امسال در یورو لیگ بازی می‌کند. خوشحالم که به آلکمار پیوستم و امیدوارم عملکردم در تیم نایمخن را در همین باشگاه داشته باشم. جهانبخش در پایان درخصوص رقم پرداختی باشگاه آلکمار به نایمخن برای انتقالش گفت:حدود دو میلیون یورو مبلغی بود که آلکمار به نایمخن داد.

تغییر زمان داربی اصفهان

کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تغییر زمان دو دیدار ذوب‌آهن و سپاهان خبر داد. با توجه به درخواست هیات فوتبال اصفهان مبنی بر تغییر زمان مسابقه دو تیم ذوب آهن و سپاهان از هفته دوم مسابقات لیگ برتر به دلیل همزمانی با دیدار فینال مسابقات فوتسال باشگاه‌های آسیا و موافقت سازمان لیگ، این دیدار روز جمعه 16 مرداد ساعت 21 در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود. پیش از این قرار بود این دیدار ساعت 19 و 30 دقیقه برگزار شود.

سیامند نامزد دریافت جایزه ورزشکار ماه شد

سیامند رحمان، قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان، از سوی وبسایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، نامزد دریافت عنوان برترین ورزشکار ماه جولای در جهان شد. در نظرسنجی وبسایت پارالمپیک، پنج ورزشکار از کشورهای برزیل (شنا)، بریتانیا (دو و میدانی و تنیس با ویلچر)، روآندا (والیبال نشسته) و ایران (وزنه‌برداری) معرفی شده‌اند و برای دریافت برترین ورزشکار ماه جولای باهم رقابت می‌کنند. سیامند رحمان به دلیل عملکرد خوب در رقابت‌های قهرمانی آزاد آسیا و اقیانوسیه در قزاقستان و همچنین به‌دلیل هشت‌بار جابه‌جایی رکورد دسته فوق‌سنگین جهان در طول ۱۵ ماه، به عنوان یکی از ورزشکاران منتخب برای دریافت این عنوان، معرفی شده است.

درخواست مجدد برای تعلیق محرومیت سوشا

باشگاه پرسپولیس با ارسال درخواست مجدد برای فدراسیون فوتبال ایران، خواهان تعلیق بخشی از محرومیت سه جلسه‌ای سوشا مکانی شد. آرش نجفی، مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: ما پیش از این نیز در این ارتباط پیگیری‌های لازم را انجام دادیم ولی با توجه به این که طبق آیین نامه انضباطی موضوع بخشش محرومیت حذف شده و تنها بحث تعلیق مطرح است و برای درخواست تعلیق هم باید نیمی از مدت محرومیت پشت سر گذاشته شود، نامه فرستادیم.

محرومیت سوشا مکانی سه جلسه‌ای است و فقط یک جلسه از آن سپری شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها