قائم‌مقام معاون سیمای رسانه ملی گفت: جوانان مستعد کارهای خود را به شبکه‌های مختلف ارائه کنند و تلویزیون را خانه خود بدانند.
کد خبر: ۸۲۲۵۹۰
پورحسین جوانان را به تلویزیون دعوت کرد

دکتر رضا پورحسین در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما درباره برنامه‌های جدید سیما گفت: بزودی با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری مستندهای برگزیده در جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی از شبکه پنج پخش و با صاحبان آثار نیز مصاحبه‌هایی می‌شود تا جوانان دیگر انگیزه ساخت مستند پیدا کنند.

در کل، معدل سینمای مستند ما بالا آمده است، اما هنوز مشکلاتی در مستندهای علمی داریم؛ مستندسازان ما در آثار اجتماعی به بلوغ خوبی رسیده‌اند، اما باید روی مساله صنعت و فناوری کار شود.

وی افزود: سازمان‎های مختلفی از جمله دولت و صدا و سیما باید از جوانان حمایت کنند تا رغبت بیشتری به تولید این گونه آثار نشان دهند؛ البته در حال حاضر، بالای 70 درصد مستندسازان ما جوان هستند و این اتفاق بسیار خوبی برای تلویزیون است.

قائم‌مقام معاون سیمای رسانه ملی درباره جشنواره فیلم و عکس فناوری صنعتی گفت: قطعا برگزاری این جشنواره کمک شایانی به رشد مستندهای صنعتی‌محور بخصوص آثار تلویزیونی می‌کند و جوانان زیادی به ساخت مستندهای فناورانه ترغیب می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها