پاسخ روابط‌ عمومی رسانه ملی به موضوع حق پخش

ردیفی به نام «حق ‌پخش» در بودجه صداوسیما مصوب نشده است

تفاهم‌نامه، سند همکاری صداوسیما و فدراسیون فوتبال است

روابط عمومی صدا سیما اعلام کرد: گفت‌وگوی منتشر شده از دکتر سرافراز رئیس رسانه ملی در یکی از خبرگزاری‌ها قبل از امضای تفاهم‌نامه بین فدراسیون فوتبال وصداوسیما انجام شده است.
کد خبر: ۸۲۲۱۲۲
تفاهم‌نامه، سند همکاری صداوسیما و فدراسیون فوتبال است

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی در پی اعلام خبر امضای تفاهم‌نامه بین صداوسیما و فدراسیون فوتبال در روز چهارشنبه هفتم مرداد ماه و توافق برای انجام همکاری‌های فی‌ما‌بین، صبح شنبه دهم مرداد ماه که با بازتاب گسترده‌ای در مطبوعات و خبرگزاری‌ها همراه بود، شاهد انتشار خبری در یکی از خبرگزاری‌ها بودیم که در آن به نقل از دکتر سرافراز، رئیس سازمان صداوسیما به موضوع حق پخش اشاره شده بود، خبری که تفاهم صداوسیما و فدراسیون فوتبال را تحت‌الشعاع خود قرار داد. ضروری است برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه شود:

متاسفانه خبرگزاری مذکور مصاحبه‌ای را که رئیس رسانه ملی چند روز قبل از امضای تفاهم‌نامه با وی انجام شده بود را بدون ذکر تاریخ در روز جمعه و به عنوان گفت‌وگو با رئیس صداوسیما انتشار می‌دهد که موجب سوء‌تفاهم برای برخی رسانه‌ها وافکار عمومی شده است.

یادآور می‌شود دکتر سرافراز ریاست سازمان بعد از امضای تفاهم‌نامه بین رسانه ملی و فدراسیون فوتبال که به عنوان راه حلی برای پاسخگویی به درخواست میلیون‌ها هوادار فوتبال صورت گرفته است، هیچ‌گونه مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نداشته و مواضع سازمان همان مفاد تفاهم‌نامه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها