جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز کار داریم تا به تیمی که به مورد علاقه من است، برسیم.
کد خبر: ۸۲۱۵۷۹
استقلال هنوز کار دارد تا به تیم مورد علاقه من تبدیل شود

پرویز مظلومی در کنفرانس خبری پس از دیدار سیاه‌جامگان مشهد و استقلال تهران که با پیروزی 2 بر یک تیمش همراه بود اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که 3 امتیاز را به دست آوردیم و در یک بازی خوب توانستیم برنده باشیم. به خصوص در نیمه اول تیم‌مان خوب بازی کرد. بازیکنان مسائلی که خواستیم را انجام دادند و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند.

وی ادامه داد: در طول بازی فقط کمی از بازیکنانم شاکی بودم که چرا موقعیت‌های گل را یکی بعد از دیگری از دست می‌دهند اما با این حال باید از آنها تشکر کنم که توانستند بازی خوبی انجام دهند. انشاءالله پیروزی مقابل سیاه‌جامگان شروع خوبی برای ما در لیگ پانزدهم باشد و از این پیروزی خوشحالیم.

سرمربی استقلال با تمجید از عملکرد بازیکنان جوانش خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان ما «احسنت» دارند که توانستند کار را به خوبی پیش ببرند و با کمبودهایی که در بازی امروز داشتیم توانستند خودشان را نشان داده و فوتبال خوبی ارائه کنند. من از همه بازیکنانم راضی هستم و فقط در دقایق آخر این دیدار کمی از نظر بدنی توانشان کم شده بود که انشاءالله این مشکل هم در بازی‌های آینده و هفته‌ای که پیش رو داریم حل خواهد شد.

مظلومی تاکید کرد: باید در هفته‌ای که فرصت باقی است بازیکنانی که کمی از نظر بدنی عقب هستند را با تمرینات ویژه به شرایط بهتری برسانیم تا تیممان یکدست شود. بازیکنانی هم که مصدوم بودند هفته آینده به ما ملحق خواهند شد و مطمئنا هفته آینده تیم کامل‌تری داریم.

وی افزود: اواخر نیمه دوم از نظر بدنی کم آوردیم و دلیلش هم خستگی بود که باعث شد روی استقلال فشار بیاید و موقعیت‌هایی را به حریف بدهیم اما خوشبختانه انسجام تیمی و دفاع تیمی به ما کمک کرد. امروز مجبور بودم از دو هافبکم در دفاع وسط استفاده کنم.

مظلومی اظهار داشت: باید به رسول خطیبی بابت تیم خوبی که بسته تبریک بگویم و امیدوارم نتایج خوبی بگیرد. فوتبال مشهد هواداران زیادی دارد که عاشق تیم‌هایشان هستند.

سرمربی استقلال درباره وضعیت دو بازیکن خارجی این تیم یعنی ریوالدو و پراویچ و همچنین آخرین وضعیت یعقوب کریمی گفت: سعی می‌کنیم دو بازیکن خارجی‌مان را به بازی برسانیم. یعقوب کریمی هم تازه به تمرینات اضافه شده و می‌تواند در آینده به ما کمک کند. در کنار این مسئله مگویان از بازی بعدی و با تمام شدن محرومیتش به جمع ما اضافه می‌شود و خسرو حیدری را هم در هفته‌های آینده خواهیم داشت به این ترتیب تیم کاملی را در هفته‌های آینده داریم و دست ما پر است. این استقلال هنوز کار دارد تا به تیم مورد علاقه من تبدیل شود.

مظلومی ضمن تشکر از هواداران و مسئولان حراست درباره اینکه آیا بین مدیران و اعضای تیم استقلال همدلی وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: همیشه‌ گفته‌ام اعضای هیئت مدیره اسپانسر و مدیرعامل به فکر این هستند تا تیم شرایط خوبی داشته باشد و به نوعی تیم پشتیبان ما هستند. همچنین کمیته نقل و انتقالات ما تلاش فراوانی کرد تا امسال استقلال تیم خوبی داشته باشد. همه ما می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم تا دل هوادارانمان شاد شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه انسجام، یکدلی و اعتماد خوبی بین بازیکنان، اعضای کادر فنی و اعضای مدیریت باشگاه است که بسیار ستودنی است. امیدوارم همین مسئله باعث شود تا تیم نتایج خوبی بگیرد. هر چند اصلا نمی‌توانم پیش‌بینی کنم یا قول قهرمانی بدهم اما تلاش می‌کنم بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی استقلال درباره تیم سیاه‌جامگان گفت: با این جمعیت خراسان و هواداران این تیم که در این استان وجود دارد خوب نیست که تیم‌های فوتبال این استان به این شکل اداره شوند. برای ابومسلم که به این روز دچار شده متاسفم و اکنون وضعیت این تیم مشخص نیست. من خودم در این تیم کار کرده بودم و باید بگویم یک شخص نمی‌تواند هدایت یک تیم را به عهده بگیرد بلکه همه باید دست به دست هم دهند و کمک کنند تا سیاه‌جامگان به سرنوشت ابومسلم دچار نشود.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا به ایده‌آلی که می‌خواسته رسیده یا خیر، گفت: امروز چند بازیکنم را در اختیار نداشتم اما مطمئن باشید تیم من بهتر از این خواهد شد چون بازیکنان در قالب کار تیمی تاکتیک را به خوبی اجرا می‌کنند. جوان‌ها ما را به آینده امیدوار کردند و اکنون برای استقلال پشتوانه‌سازی کردیم و میانگین سنی را پایین آورده‌ایم. امیدواریم در آینده بهتر از این شویم و چند بازیکنی که در تیم جابجا شده‌اند فرصت می‌خواهند تا به نظم برسند. ما یک ماه فرصت داشتیم که بازیکنان را از نظر بدنی و تاکتیکی آماده کنیم که در این مدت نمی‌توان به ایده‌آل رسید که اکنون 30 تا 40 درصد از نظر کار تاکتیکی به ایده‌آل رسیده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها