تیم‌های تنیس روی میز منتخب آسیا و اروپا روزهای اول و دوم آگوست (10 و 11 مرداد) در شهر «ژانگ جیاگامگ» چین در دو مسابقه به‌مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۸۲۱۴۰۶

به گزارش تسنیم این دیدار در گذشته به صورت رفت و برگشت و در هر دو قاره آسیا و اروپا برگزار می‌شد، اما از دو سال قبل تاکنون و به دلیل برخی مشکلات فقط آسیا میزبان بوده است. برای این بازی 100 هزار یورو جایزه نقدی در نظر گرفته شده که 60 هزار یورو سهم تیم برنده و 40 هزار یورو نیز سهم تیم بازنده است. یکی از بازیکنان تیم منتخب آسیا نوشاد عالمیان است. عالمیان به همین منظور شب گذشته تهران را به مقصد شهر «ژانگ جیاگامگ» ترک کرد تا در این دو مسابقه حضور داشته باشد.

جوانان والیبال در بلغارستان

تیم والیبال جوانان ایران که خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان آماده می‌کند، روز گذشته با 13 بازیکن راهی بلغارستان شد تا نخستین اردوی برون مرزی خود را در این کشور برپا و دیدارهای دوستانه‌ای نیز با تیم جوانان این کشور برگزار کند. ملی‌پوشان جوان بعد از بلغارستان، راهی کشور اسلوونی می‌شوند تا ضمن دیدار با تیم جوانان این کشور، تمرینات آماده‌سازی خود را نیز ادامه دهند. سفر تیم والیبال جوانان به دو کشور بلغارستان و اسلوونی 15 روز طول می‌کشد.

ملی‌پوشان دوومیدانی در رقابت‌های جهانی

تیم ملی دوومیدانی ایران با شش ورزشکار در رقابت‌های قهرمانی جهان در چین شرکت می‌کند. احسان حدادی، محمدجعفر مرادی، رضا قاسمی، حسن تفتیان، لیلا رجبی و محمدحسین ابارقی شش دوومیدانی کار کشورمان هستند که امسال در رقابت‌های جهانی شرکت می‌کنند.رقابت‌های قهرمانی سال 2015 جهان از 31 مرداد تا 8 شهریور در ورزشگاه آشیانه کبوتر پکن برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها