پس از 25 سال حضور در رئال‌مادرید، 16 فصل بازی در جمع کهکشانی‌ها و انجام 725 بازی برای سفیدپوشان پایتخت اسپانیا، ایکر کاسیاس روز گذشته با یک خداحافظی احساسی با هواداران رئال‌مادرید رسما به دوران بازیگری خود در سانتیاگو برنابئو پایان داد تا آن را در پورتوی پرتغال ادامه دهد.
کد خبر: ۸۱۶۵۴۰

به گزارش تسنیم، کاسیاس که به همراه کهکشانی‌ها سه قهرمانی در لیگ قهرمانان، پنج قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، دو سوپرجام اروپا، یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان و چهار قهرمانی در سوپرجام اسپانیا کسب کرد، در حضور خبرنگاران پرشماری که برای پوشش آخرین کنفرانس خبری او قبل از ترک مادرید آمده بودند، وداعی احساسی و اشکبار با هواداران داشت.

کاسیاس گفت: امروز به این استادیوم فوق‌العاده آمده‌ام تا با همه شما خداحافظی کنم، بخصوص با هواداران رئال‌مادرید، چون همانطور که می‌دانید من دیگر بازیکن رئال‌مادرید نیستم و اکنون بازیکن پورتو محسوب می‌شوم. من به چند دلیل به پورتو می‌روم. اول از همه هیجانی است که برنامه‌های مربی این تیم به من داده است. دوم شور و اشتیاقی که اعضای این تیم نسبت به من نشان دادند. من هر کاری از دستم ساخته باشد انجام می‌دهم تا نگذارم پورتو سرافکنده شود و تا جای ممکن می‌جنگم تا بیشترین تعداد جام ممکن را در این تیم کسب کنم.

کاسیاس که به سبب احساساتی‌شدنش به زحمت می‌توانست صحبت کند، در ادامه به تأثیری که رئال‌مادرید بر زندگی شخصی و حرفه‌ای او گذاشته است، اشاره کرد و گفت که ترجیح می‌دهد هواداران او را به عنوان انسانی خوب به یاد بسپارند تا یک دروازه‌بان خوب.

او ادامه داد: باشگاه رئال‌مادرید به من فقط نیاموخت که چگونه یک ورزشکار باشم، این باشگاه به من رسم انسانیت را هم آموخت. من از تمام مربیانی که در رئال داشتم چیزهای فراوانی یاد گرفته‌ام. همه آنها نقشی کلیدی در پیشرفت من در زندگی شخصی و حرفه‌ام داشته‌اند. هر روز ما در کنار هم برای ساختن بخشی از رئال‌مادرید کار کردیم و آنها همیشه حامی من بودند. می‌خواهم از والدین و تمام اعضای خانواده‌ام تشکر کنم.

کاسیاس در بخشی از صحبت‌هایش از هواداران رئال تشکر کرد: از همه شما هواداران رئال‌مادرید برای حمایت‌های‌تان تشکر می‌کنم، همه شمایی که به من برای بالای سر بردن جام‌های مختلف کمک کردیم و در لحظات تلخ و شیرین در کنارم بودید، شما که هر وقت به کمک‌تان نیاز داشتم، کمکم کردید. من نمی‌خواهم به عنوان یک دروازه‌بان خوب یا بد به یاد سپرده شوم، بلکه فقط می‌‌خواهم از من به عنوان انسانی خوب که اشتباهاتی هم داشت، یاد شود. از شما متشکرم، متشکرم و هزار بار متشکرم. من هر کجا که بروم همیشه فریاد زنده‌باد مادرید را سر خواهم داد.

کاپیتان پیشین کهکشانی‌‌ها در پایان گفت: مطمئنم که در آینده ما باز هم یکدیگر را خواهیم دید. با شما خداحافظی نمی‌کنم، چون این یک خداحافظی نیست. امیدوارم بزودی دوباره شما را ببینم. از همه شما برای همه چیز متشکرم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها