هوآوی در رویدادی اختصاصی Honor7 را معرفی کرد. این محصول نماینده‌ای از یک کلاس جدید از تلفن‌های هوشمند میان‌رده رو به بالاست. ویژگی دوست‌داشتنی و بارز آن بدنه تمام آلومینیومی است که در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و طوسی تیره عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۶۱۹۸

تلفن هوشمند جدید هوآوی به صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی مجهز بوده و قلب تپنده‌اش هم خانگی و پردازنده Kirin 935 درنظر گرفته شده است. این پردازنده دارای چهار هسته کورتکس A53 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته کورتکس A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز است و رابط گرافیکی Mali-T628 و یک رم سه گیگابایتی آن را همراهی می‌کند.

از نظر دوربین، آنر 7 سنگ تمام گذاشته است. این هوشمند یک دوربین 20 مگاپیکسلی با محافظ Sapphire دارد. در ضمن یک دوربین جلوی هشت مگاپیکسلی هم برایش انتخاب شده که دوستداران سلفی را خشنود خواهد کرد. یک اسکنر اثر انگشت هم زیر دوربین اصلی قرار گرفته و آنر 7 را از این نظر به میت 7 شبیه کرده است. از دیگر مشخصات جالب و دوست‌داشتنی این تلفن هوشمند بهتر است به باتری 3100 میلی‌آمپری، فناوری شارژ سریع و پشتیبانی از اندروید 5.0 با رابط کاربری اموشن 3.1 اشاره کنیم. هوآوی آنر 7 را در سه نسخه تک سیمکارته و 16 گیگابایتی با قیمت 320 دلار، نسخه دو سیمکارته با قیمت 355 دلار و نسخه 64 گیگابایتی دو سیمکارته با قیمت 400 دلار عرضه خواهد کرد. تمام این نسخه‌ها از اتصال LTE Cat6 و NFC پشتیبانی می‌کنند. این تلفن هوشمند از 15 تیر وارد بازار شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها