با داور ایرانی فینال ویمبلدون 2015 آشنا شویم

مردی برای 4 گرنداسلم

راجر فدرر و نواک جوکوویچ با پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های تنیس ویمبلدون به دیدار نهایی این مسابقات راه یافتند و امروز در فینال این رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۸۱۶۰۶۴

مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های تنیس در حالی پیگیری شد که طی آن راجر فدرر و نواک جوکوویچ با پیروزی مقابل حریفان خود به دیدار نهایی مسابقات راه‌ یافتند.

راجر فدرر سوئیسی به مصاف اندی ماری از بریتانیا رفت و در سه ست متوالی با امتیازات ۷ بر ۵، ۷ بر ۵ و ۶ بر ۴ از سد حریف خود گذشت. در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی نواک جوکوویچ مقابل ریچارد گاسکه ۳ بر صفر و با امتیازات ۷ بر ۶، ۶ بر ۴ و ۶ بر ۴ برنده شد تا فینالیست شود. دیدار فینال این مسابقات ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت محلی بین فدرر و جوکوویچ برگزار خواهد شد.

دیدار دوستانه آلمان با انگلیس و ایتالیا

تیم ملی فوتبال آلمان به منظور آماده‌سازی خود برای رقابت‌های قهرمانی اروپا در سال آینده میلادی، دو دیدار دوستانه مقابل انگلیس و ایتالیا برگزار می‌کند.

فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد قهرمان جام‌جهانی روز 26 مارس (6 فروردین 95) در برلین میزبان تیم انگلیس خواهد بود و سه روز بعد هم در مونیخ به مصاف ایتالیا می‌رود.

اولیور بیرهوف، دستیار سرمربی تیم آلمان گفت: این مسابقات دقیقا همان دیدارهایی است که همه به‌دنبال آن هستند. ارزیابی خودمان مقابل تیم‌های بزرگ و قدرتمند فوتبال در فرصت‌های معدودی که پیش رو داریم، حائز اهمیت است.

آلمان در مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2016، بعد از لهستان با 13 امتیاز در رده دوم گروه چهارم قرار دارد. این تیم 13 شهریور در فرانکفورت میزبان لهستان است، 16 شهریور در گلاسکو مقابل اسکاتلند به میدان می‌رود و نهم مهرماه در دوبلین برابر ایرلند بازی خواهد کرد و دوازدهم مهرماه در لایپزیک میزبان گرجستان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها