نشست رسانه‌ای سریال تلویزیونی «آتش در گلستان» با حضور مدیران رسانه ملی برگزار شد

وظیفه تلویزیون پرداختن به قهرمانان ملی است

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن فیلادلفی، چکمه، وفاداران، شکارچی شنبه، سی و سه روز، سرب، سینه‌سرخ، سایه‌های شهر و سفر به دریا امروز و فردا، مصادف با روز جهانی قدس از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۱۵۲۷۲
استشهادی برای خدا در روز جهانی قدس

شبکه یک

فردا: فیلادلفی، ساعت 16

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «فیلادلفی» به کارگردانی سیدمجتبی اسدی‌پور و اسماعیل رحیم‌زاده، فردا ساعت 16 از شبکه یک پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: گروهی برای رساندن آذوقه و دارو از طریق تونل‌های زیرزمینی از مرز رفح مصر به مرز رفح غزه اقدام می‌کنند که در طول مسیر اتفاقاتی برایشان رخ می‌دهد... احمد نجفی، علی اوسیوند و فلور نظری در فیلادلفی بازی کرده‌اند.

شبکه دو

امروز: چکمه، ساعت 9

فردا: سرب، ساعت 14 و 45 دقیقه

شبکه دو برای ساعت 9 امروز فیلم سینمایی «چکمه» به کارگردانی محمدعلی طالبی را تدارک دیده است.

در این فیلم با بازی سمانه جعفرطالبی، رایا نصیری، علی آشکار، شقایق اسلامی و زهرا هادی‌پور خواهیم دید: سمانه دختر بچه‌ای است که همراه مادرش زندگی فقیرانه‌ای دارد. روزی مادرش برای او یک جفت چکمه می‌خرد. اما فردای آن روز وقتی در بغل مادرش خواب است یک لنگه آن گم می‌شود و او مریض می‌شود. مادر تصمیم دارد لنگه دیگر آن را به پسر همسایه که معلول است بدهد، اما او با تلاشی سخت لنگه دیگر چکمه را پیدا کرده و به او برمی‌گرداند.

ساعت 14 و 45 دقیقه فردا نیز فیلم سینمایی «سرب» به کارگردانی مسعود کیمیایی از این شبکه نمایش داده می‌شود.

این فیلم داستان یک زوج جوان یهودی ایرانی را در اواخر دهه 20 خورشیدی روایت می‌کند. آنها خواهان عزیمت به اسرائیل هستند اما پس از مواجهه با مخالفت سازمان یهودی هاگانا و کشته شدن عمویشان به دست آنها مجبور به فرار می‌شوند و به ماجراهای پس از آن ورود می‌کنند.

زنده‌یاد هادی اسلامی، امین تارخ، فریماه فرجامی، فتحعلی اویسی، جمشید مشایخی، جلال مقدم، نرسی گرگیا، غلامحسین لطفی و سعید پیردوست در فیلم سینمایی سرب ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: شکارچی شنبه، ساعت 15 و 30 دقیقه

فردا: سی و سه روز، ساعت 15 و 50 دقیقه

فیلم سینمایی«شکارچی شنبه» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی، امروز ساعت 15 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما به نمایش درمی‌آید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در یک بندرگاه اسرائیل، زنی یهودی زندگی می‌کند که پس از مرگ همسرش با یک مرد مسیحی ازدواج کرده ‌است و کودک هفت ساله خود را در پی اقدامات حقوقی و اصرارهای زیاد پدربزرگش برای مدت کوتاهی به وی می‌سپارد. پدربزرگ کودک که یکی از سران جریان فکری صهیونیسم است در جواب نگرانی‌های مادر، وعده می‌دهد او یک ماه بیشتر اینجا نمی‌ماند و پس از آن، کودک با اراده خود هر کجا که خواست می‌تواند برود و ...

علی نصیریان، امیریل ارجمند و دارین حمسه در این محصول سال 1388 با ژانر سیاسی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

همچنین فیلم سینمایی «سی و سه روز» به کارگردانی جمال شورجه، فردا ساعت 15 و 50 دقیقه پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی پیر داغر، یوسف الخال، باسم مغنیه، کارمن لبوس و نسرین طافش روایتی واقعی از مقاومت یک روستای مجاور با اسرائیل است که از حمله اسرائیلی‌ها به دیگر جناح‌های مقاومت جلوگیری می‌کند.

شبکه چهار

فردا: استشهادی برای خدا، ساعت 21

فیلم سینمایی «استشهادی برای خدا» به کارگردانی علیرضا امینی فردا مصادف با روز قدس ساعت 21 روی آنتن می‌رود.

در این فیلم خواهیم دید: فتحی؛ راهبان قدیمی قطار در روزهای پایانی زندگی‌اش برای جبران اتفاقات گذشته به روستای زادگاه خود باز می‌گردد. او درصدد استشهادی برای خداست تا آسوده بمیرد. جمشید هاشم‌پور، محسن تنابنده و احمد مهرانفر در استشهادی برای خدا ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه پنج

فردا: سینه ‌سرخ، ساعت 9

فیلم سینمایی «سینه سرخ» به کارگردانی میشل خلیفی، فردا ساعت 9 صبح از شبکه پنج به مخاطبان ارائه می‌شود.

داستان این فیلم درباره نوجوانی به نام یوسف است که همراه مادر و خواهرش در اردوگاه فلسطینیان زندگی می‌کند. برادرش مبارز و پدرش زندانی است. آنها وضع مالی خوبی ندارند، برای امرار معاش یوسف پرنده‌هایش را می‌فروشد. همه جا حکومت نظامی است و جوانان به شهادت می‌رسند. یوسف تصمیم می‌گیرد دور دنیا سفر کند و وضعیت اردوگاه‌های ‌فلسطینی را به اطلاع مردم دنیا برساند. ولی توسط نیروهای اسرائیلی...

شبکه شما

فردا: سایه‌های شهر، ساعت 13 و 30 دقیقه

فیلم تلویزیونی «سایه‌های شهر» به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

داستان این فیلم درباره میشل ابوفاضل، دیپلمات فرهنگی سفارت لبنان در ایران است که به اتفاق همسرش آیدا بعد از دو سال به کشورشان لبنان بازمی‏گردند تا اختلافات و دلخوری‏هایی را که خانواده همسرش از او و آیدا دارند، رفع کنند. در این میان یک گروه تروریستی و جاسوسی از طرف موساد، آیدا را به گروگان می‏گیرند و از میشل می‏خواهند برای رهایی آیدا کیفی را که حاوی اورانیوم غنی شده است با خود به تهران ببرد تا از این طریق چهره جمهوری اسلامی ایران را مکدر کنند. مجدی مشموشی، کارتیا کعده، نغمه بدوی و پولین حداد در این تولید مرکز اصفهان بازی کرده‌اند.

شبکه پویا

فردا: سفر به دریا، ساعت 21

انیمیشن «سفر به دریا» به کارگردانی استفان جدلمارک، مایکل هانگر و گرگ مانوارینگ فردا ساعت 21 از شبکـه پویا به نمایش درمی‌آید.

داستان از این قرار است که روزی دو پسربچه به نام‌های چاک و فلای به کنار دریا می‌روند و خواهر کوچک چاک به نام استلا را نیز با خود به آنجا می‌برند. آنها به شکلی تصادفی سر از آزمایشگاه یک دانشمند حواس‌پرت درمی‌آورند. استلا از معجونی که دانشمند ساخته می‌نوشد و تبدیل به یک ستاره دریایی می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «بالاتر از خطر»، «هفت سنگ»، «اولاد»، «خانه‌ای از امید» و «قلدرها» فردا ساعت 11،15، 17،20 و 30 دقیقه و 23 از این شبکه پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها