بهرام رادان بازیگر سینما که چند روز پیش در اظهار نظری عجیب به حمایت از قانون آزادی ازدواج همجنس گرایان پرداخته بود؛ با انتشار نامه ای بابت اظهارات عجیبش عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۸۱۳۷۴۳
بهرام رادان به‌دلیل حمایت از همجنس‌ گرایان پوزش خواست + عکس

به دنبال رای دیوان عالی آمریکا مبنی بر قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان بهرام رادان با انتشار مطلبی در توئیتر خود به حمایت از این قانون پرداخته و نوشت : «رای دیروز دیوان عالی آمریکا در قانونی اعلام کردن ازدواج همجنسگراها اتفاقی تاریخی بود، شاید به اندازه لغو برده داری ... از لینکلن تا اوباما»

این اظهارات عجیب به سرعت با واکنش کاربران شبکه های مجازی روبرو شد و به سرعت در فضای مجازی و دیگر رسانه های داخلی منعکس شد تا جایی که روز گذشته روزنامه کیهان در مطلبی با عنوان «حمایت یک بازیگر سینما از همجنس بازی!» به انتقاد از اظهارات رادان پرداخت .

اما بهرام رادان در واکنش به این خبر روزنامه کیهان با انتشار نامه ای از اظهارات قبلی خود عقب نشینی کرده و از مردم عذرخواهی کرد.

در متن نامه بهرام رادان خطاب به حسین شریعتمداری آمده است : « ... آنچه به عنوان نظر بنده در فضای مجازی در خصوص رای دیوان آمریکا در خصوص قانون همجنسگراها منتشر شد اشتباه بوده و در شان مردم ایران نبوده است که از این بابت عذرخواهی می کنم.

منظور از بزرگنمایی، بدتیتر زدن اشاره به رسانه های بیگانه خارج از کشور بود که منتظر فرصت هستند تا از یک هنرمند وطنی نماد مخالفت و جدایی طلبی بسازند.

در مملکتی آب حیات می نوشیم که ازدواج سنت پیامبر و امری پسندیده است. قوانین آمریکا هیچ محلی از اعراب در جمهوری اسلامی ایران ندارد و در کشور ما صراحتا ازدواج همجنسگراها امری ست قبیح و ناموزون با شرع و عرف و قانون...» (مجله مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
عمواوغلی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
۱
۰
متاسفم براش
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۱
۱
آقای هنرمند بهتر نیست اول كمی فكر كنی و بعد نظر بدهی ؟ همجنس گرایی چه تناسبی با فرهنگ پاك ایرانی و اسلامی دارد كه تو از آن حمایت می كنی ؟!!
رادمرد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۱
۱
البته نمیدانم چرا بعضیها تا این حد به نظر افرادی مثل آقای بهرام رادان اهمیت می دهند. فردی كه اهمیت و جایگاه تصویب قانون لغو برده داری و رعایت حقوق برابری انسانها را با موضوع سخیف آزادی ازدواج همجنسگرایان هم وزن می داند باید نادیده گرفته شود. آقای رادان اگر اندكی وقت می گذاشت و مطالعاتی در این زمینه داشت هرگز چنین نظری نمی داد. ولی وای از اینكه هركسی خود را صاحب نظر می داند راجع به هر موضوعی حتی بدون داشتن زمینه اطلاعاتی مناسب
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۱
۱
قابل باور نیست.
نمی دونم ولی چه سریع به راه راست هدایت شد.
شاید دیگه نمی كذاشتم عكسشو بزنن و پول یگیره. البته شاید.
والا من تو عمرم آدم به این سریع اصلاح شدنی ندیدم
گلاب
-
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
بله .واقعا.نظرتون جالب بود!خخخ
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۲
۱
سلام. بازیگری كه بدون توجه به اعتقادات مردمش بی محابا ازبدترین رفتار كه حتی درحیوانات نیزمشاهده نمی شود حمایت می كندخود مخالفت مردم رانسبت به خویش فراهم نموده است
مهدی رمضانی اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
۳
۰
هنرمند آنهایی بودند كه اگر شهید ، جانباز و یا اسیر نمیشدند ما الآن عربی با هم صحبت میكردیم .
نگار
-
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۲
۰
اگراینو رادان نوشته كه بازم ای گلی به گوشه كلاهش

نیازمندی ها