امسال چهار نفر در سواحل بندرانزلی غرق شدند.
کد خبر: ۸۱۳۱۴۳

براساس آمار ارائه شده از مرکز فوریت‌های پلیس 110، از آغاز امسال تاکنون چهار نفر در سواحل بندرانزلی در استان گیلان غرق شده‌اند. شایان ذکر است، تمام قربانیان مرد بودند.

سرهنگ عشقی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی دلیل مرگ این افراد را شنا کردن در مناطق ممنوعه دریا دانست و گفت: این افراد علاوه بر شنا در مناطق ممنوعه با فنون شنا نیز آشنایی نداشتند. وی در پایان از مردم خواست، در زمان تفریح و شنا در دریا به مکان‌های مشخص برای شنا کردن و طرح‌های سالم‌سازی بروند و در صورتی که مشکلی برای آنان پیش آمد و کسی در خطر افتاد تا حد امکان از نجات‌غریق‌ها و افراد ماهر کمک بگیرند.

مرگ مصدوم حادثه هتل تارا پس از 53 روز

فرماندار ویژه مهاباد از مرگ تنها مصدوم حادثه هتل تارای این شهرستان پس از 53 روز بستری بودن در بیمارستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، جعفر کتانی افزود: حادثه آتش‌سوزی هتل تارای مهاباد در 17 اردیبهشت امسال به دنبال دامن زدن رسانه‌های معاند به شایعات بی‌اساس در مورد مرگ یکی از کارمندان دختر هتل تارا در مهاباد رخ داد. در آن روز فردی مجروح شده و به‌دلیل شدت جراحات وارده به یکی از بیمارستان‌های شهرستان ارومیه اعزام شد که در آنجا به کما رفته بود. با گذشت 53 روز از وقوع حادثه، این مرد که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد روز دوشنبه فوت کرد. جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد و با مرگ وی روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

2 کشته در تصادف محور پلدختر

تصادف در محور پلدختر ـ اسلام‌آباد دو کشته برجا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سروان مهرابی، جانشین پلیس راه بخش ملاوی در این باره گفت: یک دستگاه کشنده نفتکش عراقی حامل 24 هزار لیتر سوخت مازوت دیروز ساعت 7 و 45 دقیقه در جاده پلدختر به اسلام‌آباد در منطقه طول کش واژگون شده و آتش گرفت. در جریان این حادثه راننده و کمک راننده کشته شدند. آتش‌سوزی ناشی از واژگونی این نفتکش به منابع طبیعی منطقه سرایت کرد و به سوختن 5/1 هکتار از پوشش گیاهی منطقه طول‌کش منجر شد، اما با کمک نیروهای محیط‌زیست، منابع طبیعی و همچنین آتش‌نشانان شهرستان پلدختر، آتش‌سوزی مهار شد.

اعلام دلایل مسمومیت زائران عربستانی

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از اعلام دلایل مسمومیت زائران عربستانی تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام علی مظفری در این باره گفت: دلایل مسمومیت زائران عربستانی از پزشکی قانونی تهران به مرکز پزشکی قانونی استان خراسان رضوی ارسال و اعلام نظر شده است. بنابراین علت و نتیجه مسمومیت زائران عربستانی در حال تدوین است و پس از وصول به بازپرسی، نتیجه تکمیل و طی دو روز آینده اعلام خواهد شد. این گزارش حاکی است، چندی پیش در یکی از هتل‌های مشهد 33 نفر از زائران عربستانی دچار مسمومیت شدند و چهار نفر از آنها که کودک بودند، فوت کردند.

تولد دوقلوهای به هم چسبیده در قم

دوقلوهای به هم چسبیده از ناحیه سر در بیمارستان الزهرای قم متولد شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مسئول بخش ان.ای.سی بیمارستان الزهرای قم در این باره گفت: این دوقلوها پسر هستند و در 29 هفتگی و هر کدام با وزن یک کیلو و 250 گرم سه روز پیش متولد شدند. در حال حاضر دوقلوی پسر در این بخش بستری هستند و از دستگاه اکسیژن دریافت می‌کنند و تا رسیدن به وضعیت بهتر در بخش ان.ای.سی بستری خواهند بود. سمیعی افزود: مادر این دوقلوها افغان است و در بارداری پنجم صاحب این دوقلوها شده و سه پسر و یک دختر سالم هم دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها