گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای به تمامی مسیحیان ساکن قدس هشدار داده تا پایان ماه رمضان از این شهر خارج شوند وگرنه با طلوع خورشید عید فطر سربریده خواهند شد.
کد خبر: ۸۱۲۴۰۵

همچنین در این بیانیه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز تهدید و از او به عنوان «مزدور صهیونیست‌ها» یاد شده است.به گزارش ایسنا، در این بیانیه مسیحیان بیت‌المقدس «کافر» خوانده شده و به آنها تا پایان ماه رمضان برای تخلیه شهر قدس فرصت داده شده است. همچنین در این بیانیه داعش تمامی رهبران کشورهای عربی از جمله محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را تهدید کرد. در این بیانیه خطاب به فلسطینیان گفته شده است: ای مردم، ما می‌خواهیم استقامت و تلاش شما را احیا کنیم و از شما می‌خواهیم هر کدام در هر مکانی که هستید مسیحیان ساکن منطقه خود و نیز مزدوران صهیونیست‌ها و کشورهای غربی را به ما معرفی کنید.

اسقف کلیسای لاتین شهر قدس نیز در واکنش به این بیانیه گفت این مساله هرگز باعث ترس و وحشت مسیحیان نخواهد شد و همه مسیحیان می‌توانند حق خود را در سرزمین‌های فلسطین به دست آورند و نیازی به حمایت هیچ کسی ندارند. وی افزود: حتی اگر این تهدید تروریست‌های داعش واقعی باشد، ما در سرزمین خود می‌مانیم و ترس نداریم. وی در پایان خطاب به تمامی مسیحیان و مسلمانان گفت: نترسید و این مساله را دنبال نکنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها