رفتار غیر عادی و حالت عصبی و روانی محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان سعودی در سفر فرانسه مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۱۲۳۲۵
رفتارغیرعادی وزیردفاع سعودی در حضور اولاند +فیلم

محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان ، هنگامی که در کنار فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه ایستاده و دوتن از مسئولان فرانسوی و عربستانی مشغول امضاء توافقنامه های دو جانبه بودند، رفتاری عصبی و روانی از خود بروز داد که نشان از غیرعادی بودن حالت روحی و روانی این مقام سعودی داشت که از نگاه دوربین های تلویزونی پنهان نماند.

در سفر هفته گذشته محمد بن سلمان وزیر دفاع و جانشین ولیعهد عربستان به فرانسه توافقنامه های متعددی میان دو کشور به امضاء رسید.

این دومین سفروزیر دفاع عربستان به فرانسه طی دو ماه اخیر بود.

"مجتهد" فعال معروف سعودی در شبکه های اجتماعی، اواسط خرداد ماه امسال از "محمد بن سلمان" وزیر دفاع این کشور به سبب تمسخر ملت و حیف و میل کردن اموال مردم، انتقاد کرد و نوشت که او در یکی از جلسات در حالت مستی سخنرانی کرده است.

مجتهد که به سبب انتشار برخی از رازهای مگوی دربار عربستان، عده ای او را یکی از شاهزاده های مخالف سعودی می دانند، بر روی صفحه خود در توییتر، با اشارۀ ضمنی به مصرف مواد مخدر یا الکل توسط وزیر دفاع عربستان، نوشت: ژنرال کوچک، به سببِ زیاده روی در مصرفِ (...)، نتوانست در جلسه کابینه حاضر شود. درست است که بسیاری (از مسئولان) مانند او هستند، اما حداقل، پیش از جلسه های مهم، از مصرف آن پرهیز می کنند.

منبع: شبکه العالم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
۰
۰
یك مشت دیوانه وهابی سلفی . افتاده اند به جان مردم منطقه و شیعیان مظلوم. شما انتظار داشتی این .... رفتار عادی داشته باشد ؟؟؟؟
جلال
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
۰
۰
مردم بدبخت یمن كه توسط این دیوانه ها كشته میشوند . این وزیر جنگ ... اگه بجای مسلمان كشی سعی در آباد كردن دنیای اسلام داشت شرایط بهتر بود الان آبروی اسلام توسط این احمق ها رفته چون دنیا فكر میكنه وقتی مسلمان به مسلمان رحم نمیكنه.چطور میتواند به اقلیت های دیگر رحم كند .
مسئولین ما هم باید مواظب باشند در رفتار و پوشش رعایت همه اصول را بكنند چون زیر ذره بین هستند
مثلا در زمان سخنرانی سعی شود از پیش نوشته ها آماده باشد و موضوعات مشخص باشد اینطور نباشد كه طرف2ساعت حرف بزند و از مشرق به مغرب بدوزد و خاطره از خود تعریف كند
چون زیر ذره بین هستند

نیازمندی ها