جام جم : از سوی خواهران بسیجی ، مزار شهدای زن غبار روبی و عطرافشانی می شود. همچنین به گزارش ستاد اطلاع رسانی هفته بسیج تهران بزرگ ، در سالروز تاسیس بسیج مستضعفین ، عموم مردم در مراکز درمانی بسیج رایگان معاینه و درمان می شوند.
کد خبر: ۸۱۱۷۰

ایسنا: رئیس مرکز تحقیقات سلامت زنان فردا با بیان این که کمتر از 3 درصد زنان ایرانی در پست های مدیریتی هستند ، اعلام کرد: این در حالی است که 12.4 درصد از جمعیت 32 میلیونی زنان ایرانی جزو اعضای هیات علمی هستند.
جام جم : دبیر دومین کنگره خانواده و مشکلات جنسی نسبت به شیوع استفاده از داروهای گیاهی داخلی و یا وارداتی غیراستاندارد هشدار داد و گفت : استفاده بی رویه از این داروها موجب بروز عوارض چشمگیر دارویی شده است . دکتر کاظم فروتن افزود: افراد سودجو و غیرمتخصص با تجویز برخی ترکیبات گیاهی و شیمیایی بی اثر موجب بروز اختلالات گوناگون در افراد می شوند.
جام جم : ششمین دوره هفته پژوهش و فناوری به منظور تجلیل از خدمات ارزشمند علمی و معرفی دستاوردهای آموزش عالی از 19 تا 25 آذر در تهران برگزار می شود. سامانه مدیریت ارتباطات شهرداری تهران : همایون حمیدی ، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری از اجرای طرح شناسایی محلات آسیب خیز در تهران خبر داد و گفت : در این طرح محلات تهران به 3 بخش قرمز ، سبز و زرد تقسیم شده اند که به تدریج با اقدامات کارشناسی و بررسی های بیشتر بر آسیب های اجتماعی در این محلات ، اقدامات پیشگیرانه صورت خواهد گرفت .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها