اخبار ضد و نقیض از کشته شدن گل مراد داعشی

رسانه های تاجیکستان امروز سه شنبه خبر دادند: «گل مراد حلیم اف» فرمانده سابق نیروهای مخصوص وزارت کشور تاجیکستان که دو ماه پیش به گروهک تروریستی و تکفیری داعش در سوریه پیوسته بود، به هلاکت رسیده است.
کد خبر: ۸۱۱۰۳۱
اخبار ضد و نقیض از کشته شدن گل مراد داعشی

منبع این خبر که انعکاس وسیعی در شبکه های اجتماعی تاجیکستان داشته، «خبرگزاری عرب پرس» لبنان ذکر شده است.

این خبر را تاکنون مقامهای رسمی تاجیکستان و بستگان حلیم اف تکذیب یا تایید نکرده اند اما برخی از کاربران شبکه های اجتماعی که با نامهای مستعار از گروهک تروریستی و تکفیری داعش حمایت می کنند، زخمی شدن حلیم اف را تایید کرده اند.

به ادعای این شبکه ها، گل مراد حلیم اف در نتیجه عملیات ارتش سوریه از ناحیه پا جراحت برداشته اما هنوز زنده است.

این در حالی است که خبرگزاری عرب پرس لبنان به نقل از منابع محلی خود نوشته است: حلیم اف روز جمعه گذشته هنگامی که با یکی دیگر از فرماندهان گروهک داعش به نام « ابو عمر چچنستانی» جلسه داشته، در جریان حمله هوایی ارتش سوریه کشته و ابوعمر زخمی شده است.

گل مراد حلیم اف فرمانده سابق نیروهای مخصوص وزارت کشور تاجیکستان اردیبهشت گذشته به گروهک تروریستی و تکفیری داعش پیوسته و در طول این مدت، با انتشار دو پیام ویدئویی، مقامهای کشورش را تهدید کرده بود.

او در یکی از این پیامها گفته بود که بزودی به تاجیکستان بازخواهد گشت و در دومی، تاکید کرده بود که حتی اگر برادرش هم مقابلش بایستد، او را سر خواهد برید.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها