سارق آتش‌افروز که به عنوان تنها مظنون پرونده در اسیدپاشی‌های اصفهان دستگیر شده بود، هنوز اعتراف نکرده و تحقیقات پلیس برای رازگشایی از این پرونده از متهم ادامه دارد.
کد خبر: ۸۱۰۵۰۳

به گزارش تسنیم، چندی پیش ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان مردی را بازداشت کردند که پس از سرقت خانه‌های مردم بخشی از وسایل خانه را آتش می‌زد تا ردی از خود برجا نگذارد.

در حالی که تحقیقات از وی ادامه داشت، ماموران احتمال دادند شاید این مرد در ارتکاب اسیدپاشی‌های اصفهان نقش داشته باشد.

بنابراین تحقیقات را از او آغاز کردند این در حالی است که یک منبع آگاه انتظامی با اشاره به رفتارهای مجرمانه و خشن متهم دستگیر شده از اعتراف وی در رابطه با پرونده اسیدپاشی‌های اصفهان به تسنیم خبر داده و گفته بود گرچه متهم دستگیر شده به جرم خود اعتراف کرده، اما هنوز به‌طور قطع و یقین نمی‌توان وی را عامل اسیدپاشی اصفهان دانست.

این در حالی بود که دو روز پیش نیز وکیل پرونده اسیدپاشی اعلام کرده بود مشخصات فرد دستگیر شده با عامل اسیدپاشی توسط قربانیان تائید شده است.

در همین رابطه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به جام‌جم گفت: این سارق آتش‌افروز علاوه بر این‌که به اتهام دیگری بازداشت شده، اما
در رابطه با این‌که وی در پرونده اسیدپاشی‌های اصفهان نقش داشته است، به عنوان تنها مظنون در این پرونده قرار دارد که پلیس تحقیقات از او را آغاز کرده، اما متهم تا دیروز همچنان انکار می‌کرد که در اسیدپاشی‌های سریالی اصفهان نقشی ندارد.

سرهنگ جهانگیر کریمی افزود: بنا بر این تحقیقات پلیس از تنها مظنون پرونده ادامه دارد و در صورتی‌که مشخص شود او در این پرونده نقش دارد، اطلاعات پرونده و اعتراف‌های متهم از طریق سخنگوی پلیس کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد. بنابراین هرگونه اخباری مبنی بر اعتراف متهم در پرونده اسیدپاشی‌‌های اصفهان را تکذیب می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها