جام جم ورزشی: تیم ملی والیبال ایران فردا شب از ساعت 21 دوباره به مصاف تیم ملی والیبال آمریکا می رود.
کد خبر: ۸۰۹۹۵۲
والیبالیست های ایران به دنبال تحمیل دومین شکست به آمریکا

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین ، دیدار نخست این دو تیم با برتری والیبالیست های ایرانی همراه بود و حالا ستاره والیبال ایران در مقابل چشمان مشتاق هزاران بیننده در اندیشه خلق حماسه دوم هستند.

تیم ‌ملی والیبال ایران در توپ گیری و دریافت نیز به مراتب عملکردی بهتر از تیم ‌ملی آمریکا داشت، به طوری که 19 توپ گیری و 22 دریافت سالم برای ایران به ثبت رسید. این آمار برای آمریکا 15 توپ گیری و 16 دریافت توپ بود.

تمرکز در کارهای سرعتی و دفاع روی تور در تیم ‌ملی ایران مشهود بود. موسوی با 10 امتیاز مستقیم بعد از شهرام محمودی با 17 امتیاز به عنوان یکی از موثرترین بازیکنان ایران معرفی شد.

همچنین عادل غلامی نیز 9 امتیاز مستقیم گرفت. کسب مجموع 19 امتیاز از بازی سرعتی غلامی و موسوی نشان دهنده سرعت بالای بازی تیم ملی ایران مقابل آمریکا است، اما آمریکایی‌ها با تمرکز روی حملات متیو اندرسون و آرون راسل مقابل ایران کار کردند.

حال این دو تیم با چنین آماری از ساعت 21 فردا مقابل هم صف آرایی می‌کنند. آمریکایی ها که در دیدار قبلی به هیچ عنوان در سرویس زنی خوب نبودند اکنون می خواهند آن ضعف را جبران کنند.

تیم ‌ملی والیبال آمریکا با 17 امتیاز همچنان صدرنشین گروه B است و تیم‌های لهستان و ایران به ترتیب با 14 و 10 امتیاز آن را تعقیب می‌کنند.

روسیه تنها تیم بدون پیروزی در این گروه، همچنان با یک امتیاز در قعر جدول جای دارد. دو تیم از گروه B به دور نهایی لیگ جهانی 2015 صعود خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها