تولید اشک مصنوعی برای اولین بار در داخل کشور

وزیر بهداشت: دخل و خرجمان را شفاف اعلام می‌کنیم

وزیر بهداشت با اشاره به طلب 3هزار و 500 میلیاردی وزارت بهداشت از بیمه‌ها، گفت: با وجود آنکه شرایط‌ مان در حوزه دارو سخت است اما کمبود دارویی نداریم.
کد خبر: ۸۰۹۱۵۶
3500 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلبکاریم

دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اقلام دارویی و برخی مباحث مطرح درباره کمبودهای دارویی گفت: رئیس جمهور نسبت به این مساله حساس هستند و مراقبت‌های خاصی دارند. ما نیز هر هفته وضعیت دارویی کشور را دنبال می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: اگر دارویی کم است اعلام شود تا ما آن را پیگیری کنیم. مشکلاتی در تامین داروی پیوند کلیه ایجاد شده بود که اخیرا این مشکل نیز رفع شده است و ما از این لحاظ مشکلی نداریم. شاید اعلام کمبودهای دارویی یک نوع فضاسازی باشد.

وزیر بهداشت در ادامه با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه مشکلاتی را در زمینه دارو برای ما ایجاد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: با این وجود ما تلاش می‌کنیم که مشکلات خود را حل کنیم. در زمینه دارو شرایط ما سخت است، ولی همه چیز به خوبی انجام می‌شود. ما کمبود دارو نداریم.

هاشمی درباره نحوه تعامل وزارت بهداشت با سازمان مالیاتی نیز گفت:‌ ما هر کاری که سازمان مالیات برای شفاف سازی درآمد پزشکان و مالیات آن‌ها بخواهد انجام داده و با آن‌ها همکاری می کنیم اما این شفافیت باید در همه صنوف اجرا شود.

وی در پایان اظهار کرد: مالیات پزشکان دربرابر بنگاه‌های بزرگ اقتصادی رقمی نیست و باید مالیات این بنگاه‌ها در نظر گرفته شود. ( ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها