«شما در جشنواره برنده شدید» کلاهبرداری است

شگرد کلاهبرداران برای خالی کردن حساب مردم

فردی که با ارسال پیامک های دروغین تحت عنوان برنده شدن در قرعه کشی اقدام به کلاهبرداری و سرقت از حساب شهروندان به مبلغ 500 میلیون ریال کرده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۰۴۳۴۸
شگرد کلاهبرداران برای خالی کردن حساب مردم

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با فریب وی مبلغ 25 میلیون ریال از حسابش سرقت کرده است ، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت پیامکی توسط شماره ای ناشناس دریافت کردم که در آن عنوان شده بود مبلغ 20 میلیون ریال در قرعه کشی برنده شده ام، وسوسه شدم و با آن شماره تماس برقرار کردم که بعد از تماس سارق با ترفندی خاص اقدام به سرقت از حسابم کرد.

این مقام انتظامی گفت: با بررسی های انجام شده در فضای مجازی متهم شناسایی وپس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران پلیس فتا وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان افزود: متهم در تحقیقات به عمل آمده به کلاهبرداری از 5 نفر دیگر به مبلغ 500 میلیون ریال اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: در صورت دریافت اینگونه پیامک ها به هیچ عنوان به آنها اعتنا نکرده و موضوع را توسط شماره تماس های 2184355-2184331 و یا ایمیل Esfahan_fata@police.ir به پلیس فتا گزارش دهید.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها