جام جم ورزشی: سومین و آخرین روز از رقابت‌های بین المللی سوارکاری CSI دو ستاره در مجتمع بام پارک چیتگر به پایان رسید.
کد خبر: ۸۰۳۱۳۰
جایزه های 20 هزار یورویی برای سوارکاران ایرانی

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، روز گذشته (جمعه) در دو نوبت صبح و بعدازظهر سوارکاران ایرانی به همراه دو شرکت کننده از کشورهای آلمان و بلژیک دور نهایی رقابت‌های بین المللی پرش با اسب را پیگیری کردند. در نوبت صبح سوارکاران برای جایزه 1620 یورویی و پرش از روی موانع با ارتفاع 130 سانتی متری به رقابت پرداختند.

در پایان این مرحله علیرضا خوشدل، عباس قدیری و داوود پوررضایی سه سوارکار اول این دور شدند. مسعود و محمد مکاری نژاد هم عناوین چهارم و پنجم را از آن خود کردند. در این مرحله هادی ساعی نتوانست به رتبه‌ای بهتر از بیست و سوم دست پیدا کند. پاتریک اسپیت بلژیکی و ویلیام زیمانک آلمانی در این کلاس به ترتیب رتبه های 16 و 27 به کار خود پایان دادند.

در آخرین کلاس و مهمترین مرحله رقابت CSI برگزار شده، سوارکاران برای پرش از موانع 140 سانتی‌متری به یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این مرحله که مجموع جوایز آن 20250 یورو بود، علیرضا خوشدل با اسب ونکوئیش توانست بدون خطا به مقام اول برسد.کاوه فربود و عباس قدیری نفرات دوم و سوم این مرحله بودند. این مرحله بدون حضور سوارکاران اروپایی انجام شد و تنها 9 شرکت کننده برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده بودند.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها در پایان با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از سفرای کشورهای ترکمنستان، بلغارستان به همراه ژاکلین بروسون (مسئول توسعه و آموزش فدراسیون جهانی سوارکاری)، ژان پیر داور مسابقات از بلژیک و فریدریک کوتیه از فرانسه برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها